Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli-- olen jättänyt ostoilmoitusta että ostaisin tytön vaatepaketin 96-100cm näin;

-ostan kasseittain, eli kasiiin suoraan sullottuna, ei mitään yksittäin esittelyjä " tämä paita edestä, tämä paita takaa, tässä on kukan kuva, tässä on ryppy" ... AAAAARGH

-MYYJÄ PÄÄTTÄÄ HINNAN ETUKÄTEEN, ja ilmoittaa sen minulle siinä vaiheessa kun tarjoaa vaatteita minulle ostettavaksi, eikä mitään veivaamista, että " neuvotellaan / sovitaan kun tulet paikan päälle katsomaan vaatteita" .

--->tässä on pointtina se, että jo on turha tuollaisella " katsotaan sitten kun tulet" vaivata kumpaakaan, kun yleensä tällaiset myyjät repivät sitten päästään niin törkeitä hintoja vanhoista räteistä, että ei tosiaan tule kauppoja. eli he koittavat viimeiseen asti olla kertomatta ryöstöhintoja, ja olettavat ettei toinen kehtaa kieltäytyä, kun on tullut jostain kaukaakin katsomaan niitä vaatteita. minä kehtaan ihan varmaan:)

että sieppaa. en tästälähin enää vaivaudu katsomaan, ellei hintoja suostuta kertomaan.

toki maksan asiallisessa kunnossa olevista vaatteista asiallisen hinnan, mutta jumankekka, kun kaupastakin saa halvemmalla välillä, tai sitten ovat sellaista siivousrättitasoa..

JOS joku haluaa eroon tuollaisesta vaatepaketista, siistejä, hinnat etukäteen kertoen, ja suuremman erän, kuin 2 paitaa ja 2 housua +pk 1000e:)), niin postia vaan : oppeli at wippies. com

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat