Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis siitä mitä tehdä jos ois kaksi miestä samaan aikaan.... annetaanko molemmille? mitä se toinen tekee sillä aikaa? kertokaa mulle kun jotenkin kiehtois, mutta olemme miehen kanssa kai vähän pullossa kasvaneita tässä asiassa. Ja mistä sen kolmannen löytää. ?

Kommentit (6)

kun mies runkaa??? Sinulle kyllä pitäisi antaa suuseksiä ja pitää hyvänä :) Mitä kuvittelet miehien saavan tästä jutusta?? Eivät yhtään mitään, paitsi pimppaa mitä saa muualtakin ja pikkuisen avarakatseisimmilta naisilta kuin sinä:)

Kannattaa puhua mistä tykkäisit ja mistä miehesi pitäisi. Oman kokemuksemme mukaan parien seuraa etsivistä miehistä suurin osa tyytyy siihen mitä pari ehdottaa, mutta elää toiveissa dominoivasta roolist

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tässä tuleekin sitten se seinä. En halua ottaa edes omaltani suihin, b-porttiin mua ei ajeta.... enkä halua katsoa kenenkään runkkaamista. Mutta toi että toinen painaa ja toinen samalla antaa suuseksiä kuulostaa jo aika ihanalta. Mutta siis miten se on fyysisesti mahdollista...

ap

Toinen antaa sulle suuseksiä ja sä annat samaan aikaan sille toiselle

Toinen painaa sua ja toinen katselee teitä ja vetää käteen

Toinen painaa sua ja sä otat toiselta suihin

Toinen painaa sua a-rappuun ja toinen b-rappuun samanaikaisesti

Onhan näitä variaatioita :-)

En kyllä osaa sanoa mistä toinen mies löytyisi, jostain nettipalstalta?

Meillä tää on jäänyt avioliitossa ihan fantasian tasolle vain. Sinkkuna tuli joskus harrastettua kotibileissä...

Kahdella kun on neljä kättä ja kaksi suuta. Oli mahtavaa vaan olla ja antaa miesten helliä. Parhaat muistot on siitä kun oltiin miehen mökillä, lapset oli nukutettu, makasin sängyllä ja molemmat alkoivat suukotella kaikkialta. Tilanteessa oli kielletyn, salaisen tuntua. Mieheni alkoi nuolla minua ja samalla toinen mies suudella intohimoisesti. Kun toinen mies sitten tuli päälleni jäi mieheni katselemaan, tilanne oli niin kiihottava, että laukesin muutaman työnnön jälkeen.

kaikki on mahdollista, mutta pidä naisena ohjakset käsissä! tarkoituksena on nimenomaan pitää sua hyvänä. :)

mä kattelen mielelläni, kun toinen runkkaa ja nautin kun toinen panee, mutta sellanen ihana pelkkä hively ja hyväilykin laukasee mut helposti.

ja kyllä mä miehillekin nautintoa haluan antaa - suihinottoa, kiusottelua... nam!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat