Seuraa 

Pojalla on vapunaattona päiväkodissa naamiaiset ja itse olen aina inhonnut tällaisia " pakollisia hah-hah-hauskoja" pakkojuhlien naamiaisia. Ehkä siksikin, että itselläni on niin huono mielikuvitus. En haluaisi kuitenkaan siirtää ajatusmaailmaani lapselleni ja riistää häneltä sitä mahdollista iloa, mikä naamiaisista tulee. Joten AUTTAKAA! Pää on aivan tyhjä. Kertokaa hyvia vinkkejä tämän ikäisen pojan asuksi. Mielellään sellaisia, että kotoa löytyisi tarpeet pukeutumiseen tai miksei sitten sellaisiakin jotka löytyvät kaupan hyllystä

Kommentit (2)

valmiita asuja edullisesti ja helposti www.punanaamio.fi, niistä saa vinkkejä myös itse kokoa koottaviin asuihin...

Pojille voi laittaa prinssin/ritarin varustuksen: miekka, kruunu, paita/viitta... jääkiekkoilija/jalkapalloilija kotivarustein mukaan maila/pallo ja päälle paita, shortis jne. Rokkari syntyy helpohkosti myös jos kotoa löytyy vaikka kitara tms .rekvisiitaksi. Perinteinen inkkaripäällikkö, merirosvo, peikko jne. myös mahdollisia. Haamu on tietty aina ' helppo' jos viitsii tehdä vähän lakanatyötä!

Muttamutta, kaipa niitä täytyy etenkin nykyaikana harrastaa... ;-)

Helpoimmat ja halvimmat on ehdottomasti merirosvojutut ja miksei inkkarikin, etenkin jos tyytyy about päähineeseen ja nassun sotamaalaukseen. ;) Niitä inkkaripäähineitä saa melkein mistä kaupasta vaan eivätkä maksa paljoa. Naamaan vois vetää peitepuikolla/valokynällä sotamaskit - alaluomille/poskipäihin tummemmat viirut meikkikynällä tms. Tai jos sattuu olemaan kasvomaaleja, niin sitä parempi!

Mun 8v oli just merirosvosynttäreillä ja eihän se muuta tarvinnut kuin bandanan päähän (mustavalkonen sattu vielä löytymän kotoa, mutta mikä tahansa väri varmaan ihan ok) ja silmälapun, jonka senkin väänsin itse = leikkasin tyhjästä talouspaperihylsystä sopivan koon ja väritin vedenkestävällä markkerilla mustaksi + mustalla karhunlangalla kiinni pään taakse. " Asuksi" kaapista raidallinen pitkähihanen paita (tai sitten reilunkokonen valkonen kangaspaita vois olla aika kiva!). Mä suosittelen vielä koukeroviiksiä silmänrajaustussilla - mä laitoin sellasetkin, mutta kun ollaan jo 8v ja niin häveliäitä, niin ne piti pyyhkiä pois... ;-P JOS kaipaa lisää rekvisiittaa, niin joku iso kaulakoru vielä vois olla hauska (tosin voi olla vähän ? 3-veelle...) ja/tai sitten esim. isosolkinen vyö...

Sitten vois joku noitahommeli olla kanssa aika hauska: mustaa päälle ja noitahattu.

Hauskoja vappubileitä! :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat