Vierailija

Hieno teko hypätä uraputkesta pois ja kotiin hoitamaan lasta. Saa kerrankin nainen keskittyä uran luomiseen eikä aina vaan mies.

Oli hunajaa sielulle lukea asiasta Iltasanomista. Toivottavasti esimerkkejä tulee julkisuuteen lisää ja mahdollisimman moni nainen saa tulevaisuudessa tasavertaisesti miesten kanssa luoda haluamaansa uraa.

Kommentit (8)

mutta edelleen olemme kaukana tasa-arvosta

Naiset jäävät kotiin hoitamaan lasta/lapsia mutta ei siitä etusivun uutista tehdä!

Ärsytti myös kun minun mieheni jäi kotiin vauvan kanssa ja minä palasin töihin (minun vuoroni, huoh) niin miestäni kohdeltiin kuin sankaria. pah...

Koska on adoptoinut ja niin pienen äitinä ottaa vastaan ministerin viran. No mitenkäs nyt suu pannaan? Ei olekkaan niin vastuuntunnoton perhe mitä täällä huudeltiin vielä viime viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että asiat voi tehdä monella tavalla. Luulen kyllä, että tulevaisuudessa entistä useampi isä haluaa jäädä koti-isäksi ainakin joksikin aikaa. Ainakin meidän piireissä monille isille on tosi tärkeää oikeasti olla lastensa kanssa, eikä vaan kääntyä kotona yön ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat