Seuraa 

Ostin pojalle Remu haalarin (viime vuoden mallia?) ja nyt ollaan sitä käytetty ehkä 6 kertaa kun eilen aamulla huomasin, että toinen jalkalenkki melkein poikki. Siis se " kangas" mennyt rikki ja nyt pysyy kiinni vain niillä kuminauhasäikeillä.

Onko kellään ollut vastaavaa????? Olisiko valmistusvirhe????? Kannattaako Travallelle tehdä reklamaatio????

Jonhathaneissa ei ole ikinä ollut vastaavaa. Nyt viime keväänä ostettu Jonathan vieläkin käytössä ja tuskin edes kuluneet.

Voihan niihin ostaa uutta kuminauhaa mutta pikkasen kyrsii tollanen homma kun laatutavaraa pitää olla. Ja myyjä vielä kehuin kuinka hyvät ne Travallen haalarit ovat. Ok, meillä ollut kaksi talvihaalaria ja hyvin ovat kestäneet.

Kommentit (9)

Meillä Remun tämän vuoden mallia oleva haalari ja ollut siis hetken aikaa käytössä. Sama juttu! Jalkalenkit enää vaan kuminauhasäikeillä kiinni. Hyvää laatua!

Rosiva:

Lainaus:

kestävän, millään merkillä. Olen laittanut ko. (esim Reima, Rukka) yritykselle sähköpostia ja postissa olen saanut uudet maksutta. Remun haalaria tms meillä ei toki ole koskaan ollut...

Meillä ollaan tapeltu Rukkan kurahousujen jalkalenkkien kanssa kohta 2 vuotta. Kestävät max kaksi päivää ulkoilua (x2).

Täytynee soitella/laittaa mailia Travallelle ja kysellä. Miten hiivatissa tuo laatu voi olla noin huono? Jopa Hullujen Päivien Reima haalarissa ketäneet nyt yli vuoden.

Muita vinkkejä varsinkin tästä Travalle merkistä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän kamppeet ei mikään ole tämän kauden. Ja mun mielesta tosiaan ihan hyvin kestäneet.

Mieluummin vaihdan joskus tuon lenksun kuin taistelen Reimatecin kumisien lenksujen kanssa, ne olivat tuskalliset, vaikkakin varmaan kestävät.

siperia:

Lainaus:

Kukakohan tässä nyt kuulostaa elämäänsä kyllästyneeltä naiselta?? Taidatpa tietää tähän vastauksen itsekkin.

Että näin, kesää odotellen...

Meinasin kommentoida mutta enpä taida jaksaa haaskata voimiani moiseen typeryyteen!!!!!!

...ja yhteen olen joutunut lenksut vaihtamaan. Siinäkin lenksut kestivät 2 syksyä ja kevään ennen poikki menoa. Nyt on ollut Superremu syksystä asti käytössä 4-4,5-vuotiaalla pojalla ainoana pihahaalarina (melkein koko talvikin käytössä) ja toinen lenksu on aika kulunut, mutta ei läheskään poikki.

Enpä tiedä mistä johtuisi noin nopea kuluminen, huonot lenksut tai sitten pojalla joku kiva lenksuja kuluttava leikki (tai kävelytyyli)? Ja hei, varmaan riippuu siitäkin millaiset kengät on jalassa. Jos on tasapohjaiset niin lenksuthan hinkkaa maahan paljon enemmän kuin jos lenksu menee esim. kumppareitten kannan koloon. Meillä on kyllä ollut kaiken aikaa tasapohjaiset kengät, kumppareita ei juuri käytetä.

Kantsii varmaan kokeilla soittaa Travallelle, yhteystiedothan on netissä. Meillä ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisiä Remuihin.

Kukakohan tässä nyt kuulostaa elämäänsä kyllästyneeltä naiselta?? Taidatpa tietää tähän vastauksen itsekkin.

Että näin, kesää odotellen...

Huomasin myös tämän. Niinpä ostin heti reikäkuminauhaa 3 m käsityökaupasta kaappiin ja vaihtelen jalkalenksuja tilanteen mukaan. Tämä käsityöliikkeestä ostettu on paljon paksumpaa kuin travallen omat lenksut. Onneksi vaihtaminen on helppoa - toisin kuin rukka-sadeasuissa joissa pitää ommella... :D

Tähän jalkalenksujen kulumiseen vaikuttaa myös oleellisesti kengät. Mikäli kenkä tasapohjainen niin toki kuluu helposti kuminauhat. Jos taas saa lenksun kengän koron taakse niin säästyvät paremmin.

Reiman puvussa taas tämä paksu kuminen jalkalenksu tuntuu ikävästi tasapohjaisessa kengässä - ainakin poika tästä hermostuu... ja vaati takaisin kuminauhalenksut...

... SIIS KUMMAT JALKALENKSUT PAREMMAT???... hoh hoijaa... eikun taas lenksuja uusimaan... ;D

kestävän, millään merkillä. Olen laittanut ko. (esim Reima, Rukka) yritykselle sähköpostia ja postissa olen saanut uudet maksutta. Remun haalaria tms meillä ei toki ole koskaan ollut...

pipsapossu:

Lainaus:

Meillä Remun tämän vuoden mallia oleva haalari ja ollut siis hetken aikaa käytössä. Sama juttu! Jalkalenkit enää vaan kuminauhasäikeillä kiinni. Hyvää laatua!

Soittelin Travallelle ja puhelimeen vastasi elämäänsä erittäin kyllästynyt naishenkilö, tyyliin " Anna osoitteesi niin laitan uudet" . Annoin osoitetietoni ja postissa tulevat sitten uudet lenksut. Sen verran tympääntynyt oli nainen, että taidanpa antaa palautetta sekä laadusta, että asiakaspalvelusta. Törkeetä täytyy myöntää!!!!!! Ei pahoittelua ei mitään.... Tietävätköhän ongemlmasta.... tuli sellainen vaan mieleen.

Itse asiakaspalvelutyötä tekevänä ei tulisi mieleenkään " palvella" asiakasta tuolla tavalla vaikka ei ollut kyse kun jalkalenksuista, mutta silti.

Että näin tällä kertaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat