Seuraa 

Kaytatteko lapsilla lautasia, joissa monia eri lohkoja? Itse vain mietin, etta eivat kylla vaikuta kovin kaytannollisilta tai toimivilta ...

Kommentit (3)

Ihan tavalliselta lautaselta menee ruoka aivan yhtä hyvin. Mitä se haittaa jos peruna koskettaa salaattiin tai lihaan? Meneehän ne sekaisin suussakin ja mahassakin. Itse ainakin otan jokaiseen haarukalliseen erilaisia makuja kerralla.

Ja nimimerkki " Hupulinäidille" : Alkoi vähän hymyilyttämään: aika naurettavaa opettaa lapsi gourmee ruualle, eli että ruoka on koko ajan tasaisen lämpöistä, niinkuin jossain ravintolassa. Vai oletko ammatiltasi kokki? Kyllä se jäähtynytkin ruoka yhtä hyvää ja terveellisetä on. Ainakin minusta ja niin on perheestänikin. Joskus syömme tarkoituksella ruuat lämmittämättäkin (eilisen päivän tähteet), koska monet ruuat ovat jopa parempia kylmänä... Mielestäni on ylimääräistä sähkönhukkaa, vaivaa ja ruuan energian tappamista tuollainen jatkuva moneen kertaan ruuan " mikrottaminen" ... Jos lapsi oppii että ruoka kyllä pysyy lämpimänä vaikka tunnin (kun mikrotat sitä välillä) niin arvaa opetteleeko hän ikinä syömään nopeammin...

on ollut hyvä lohkolautanen... Mutta ei enää tilattavissa. Itsekkin sellaisen olisin pojalle halunnut. Siinä tarpeeksi korkeat reunat ja kunnon kokoiset ne lohkot. Ja parasta siinä on kun sinne saa lämpimän veden " sisään" (lohko osa irrotettava ja aluslautaseen vesi) ja ruoka pysyy lämpimänä. nyt kun poika harjoittelee itse syömään niin täytyy aina välillä mikrottaa sitä ruokaa kun ehtii jäähtymään.

Harmi kun sitä ei enää saa...

Muuten kun olen katsonut lohkolautasia ne lohkot näyttää kovin pieniltä ja reunat olemattomilta... Vinkkejä jos jollain hyvä " malli" löytynyt.

=) Hupulinäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Kyllä se jäähtynytkin ruoka yhtä hyvää..." Apua! Jaa esimerkiksi jauhelihakeitto tai pastaruoka hyvää jäähtyneenä? Myös meillä lämmitetään lapsen ruoka uudelleen mikrossa melkein joka ruokailu. Itsekin lämmitän todella herkästi ruokani uudelleen jos joudun keskeyttämään syömisen ja ruoka jäähtyy, kamalaa syödä haaleaa ruokaa. Meillä lapsi ei edes syö jos ruoka on kylmennyt. Ja sähkön säästäminen kannattaa aloittaa jostain muusta kun mikron käytöstä :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat