Vierailija

Ollaan tässä etsitty asuntoa ja olen pistänyt merkille, että lähes kaikki remontoidut tai uudet kohteet on varusteltu sinertävillä kaakeleilla joissa kulkee vielä boordi mukana. Miksi ihmeessä ihmiset ei valitse jotain neutraalimpia vaihtoehtoja, varsinkin jos laittavat asuntoa myyntiin? Mielestäni boordit ovat aikansa eläineitä eivätkä sovi tähän päivään.

Kommentit (24)

Kyllä neutraali valkoinen/harmaa on paras. Tekstiileillä sitten piristystä.

En kyllä minäkään ymmärrä niitä marmorikaakeli-boordivirityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

boordit on aivan järkkyjä, niin kaakeleissa kuin tapetoituina. En ymmärrä minäkään en. Mutta onneksi ne saa pois, isolla tai pienellä vaivalla...

tulevan mieleen sairaalaan. Sairaalassa työskentelevänä sanon, että mulle ei. Tosin en pidä myöskään kokovalkoisesta. Mulle tulee taas rosteri- ja alumiinikoneista sairaala mieleen, eli siis ei kiitos niitä!

Väriä voi olla mutta ei sinistä eikä vihreää, ei punastakaan paljon vessaan Korkeintaan riittää pyyhkeet valko mustan kanssa kuten mulla!

Kylppäriremontin jälkeen asunto meni kaupaksi kahdessa päivässä. Isot remontit on sen verran raivostuttavia että itsekin ostaisin neutraalisti remontoidun kodin kun alkaisin heti laattoja valitsemaan. Meitä on moneen junaan eikä se asunto tarvitse kun sen yhden ostajan :)

Etsittiin asuntoa aika pitkään, mieluiten sellaista jossa ei tarvitsisi heti tehdä kylppäriremonttia. Niin eikös vähintään joka toisessa asunnossa ollut sitä iänikuista sinistä laattaa, plääh. No, löytyi sitten onneksi muuten täydellinen asunto, siellä oli kylppärissä valkoiset laatat seinissä ja siniset lattiassa, tähän kompromissiin jouduin sitten taipumaan :-) Jos itse saisin valita, niin laittaisin jotain lämpimänsävyisiä laattoja.

Asukkaille tulee halvaksi esim putkiremontin yhteydessä ostaa niitä, jos koko taloon vaihdetaan kaakelit. Saahan niitä muunkinlaisia, mutta niistä joutuu maksamaan extraa.

Keltaista ja vaaleaa, beigeä, graniittia, harmaata ja kromia, valkoista yhdistellen tulee paras lopputulos. :) Boordit? Ei oo pakko ostaa boordivessallista asuntoa, jos ei tykkää. :) Monet tykkää kuitenkin.

siihen sitten tehosteeksi vaikka limeä tai vaaleata lilaa...

sen " välttämättömän" boordin voisi muuten laittaa vaihteeksi pituussuunnassa katosta lattiaan!

Olivat kaakeloineet koko kylppärin sellaisilla maisemakuvakaakeleilla, joita on tarkoitus laittaa mausteeksi sinne tänne =). Aika tyylikäs sellainen kaakeli nurkassa, kun siitä puolet poikkaistu että mahtuu.

Niin vaan joku senkin talon osti. Olen käynyt pari kertaa aamulla kävelyllä ja siellä on ollut kaksi kertaa nainen tupakalla portailla ja molemmilla kerroilla eri mimmi =). Arvasin että sen ostaa joku nuori kolli! Mun mies olis just voinut ostaa tuommoisella kylppärillä varustetun talon ilman sen suurempia muttia poikamiesvuosinaan.

Vierailija:

Lainaus:

Kylppäriremontin jälkeen asunto meni kaupaksi kahdessa päivässä. Isot remontit on sen verran raivostuttavia että itsekin ostaisin neutraalisti remontoidun kodin kun alkaisin heti laattoja valitsemaan. Meitä on moneen junaan eikä se asunto tarvitse kun sen yhden ostajan :)

Kyllä minä ainakin itse katson ensimmäisenä hinnan ja pohjan jälkeen millainen keittiö, kylppäri ja vessa asunnossa on. Tapetit voi olla mitä vaan, koska ne saa helposti ja halvasti vaihdettua. Mutta en ostaisi ikinä asuntoa, jonka keittiö ei miellytä. Haluan viihtyä kodissani eikä minulle ole todellakaan sama, onko keittiön kaapit moderneja pähkinänvärisiä vai kartanotyylisiä vihreällä puulla.

Vierailija:

Lainaus:

Kylppäriremontin jälkeen asunto meni kaupaksi kahdessa päivässä. Isot remontit on sen verran raivostuttavia että itsekin ostaisin neutraalisti remontoidun kodin kun alkaisin heti laattoja valitsemaan.

juuri pilattu kamalin värein ja laatoin. En osta, koska en periaatteesta käy purkamaan hyväkuntoista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat