Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yhdessä lehdessä mainostivat opiskelijat lukeneensa 6-8h päivässä ja aloittaneensa jo alkutalvesta :O

Tuntuu aika hurjalta tankkaamiselta...

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aloitin joskus maaliskuussa ja luin tehokkaasti aamupäivät.

Pääsin sisään parhaimmilla pistemäärillä. Eli vähempikin olisi riittänyt... mutta toisaalta, eiköhän ne pisteet ole tosi lähellä toisiaan. Se on pienestä kiinni.

koska pyrin myös toisaalle.

Sain täydet pisteet kielellisen lahjakkuudessa kokeessa ja täydet pisteet papereista ja pääsin sisään.

Mutten sitten taas sinne, minne olin ensisijaisesti hakemassa...

on väärin tuollainen. Pääsykoekirjat pitäisi ilmoittaa noin kuukautta ennen kokeita. Olisi myös katsottava, miten omaksumaansa tietoa osaa käyttää, ei vain sitä, mitä pystyy ulkoa opettelemaan.

Saas nyt nähdä miten mun käy. Olen lukenut kirjan 2 kertaa läpi. Nyt aloitin niin, että luen uuden kappaleen joka ilta ja kertaan sen aamulla. Ulkoa en opettele. Joko pääsen tai ei.

Yliopistossa ei kuitenkaan yhteen kirjaan voi käyttää kahdeksaa tuntia päivittäin tankkaamiseen. Jos opiskelu ei suju ilman moista tiedon hevoskuuria, ei ala ehkä sovellu.

Opiskelen tällä hetkellä jo korkeakoulussa ja kokeet eivät ole tuottaneet vaikeuksia täällä.

essä tapauksessa on käytetty niin täytyyhän sun päntätä ne kymmenen teoriaa päähäsi, ei riitä että ymmärrät ne ja osaat soveltaa muuten jää joku mainitsematta

ja tein ekalla kerralla muistiinpanot, jotka kertasin vielä ennen koetta. Hyvin pääsi. Tärkeintä on omaksua asiat, ei se että opettelee ulkoa. Nykyään on tosi paljon soveltavia tehtäviä.

Tehokasta luekmista:Olin kaksi viikoa lomalla, luin n. 5 tuntia päivässä (5 tunnin jälkeen ei mene enää mitään perille), lisäksi luin kaksi viikkoa työn ohessa

ja lisäksi sellaista silmäilyä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat