Seuraa 

Rv 14+ menossa ja tuntuu että masu pullahtunut esiin. Kolmatta odottelen. Viime viikolla neuvolassa terkkakin hämmästeli kun kohdun pohja oli jo melkein navan korkeudella. Kuinkas muilla mammoilla?

Kommentit (14)

Kiloja ei ole tullut yhtään, korkeintaan puoli, jos sitäkään. BMI oli ennen raskautta 27 ja mahaa ennestäänkin, läskiltä näyttää edelleen. Jos oikein katsoo, voi huomata muutoksia muodoissa, mutta lähinnä näytän entistä lihoneemmalta. Sitä ihmettelin, että maha on kasvanut erityisesti ylhäältä, vaikka eikö se vauva ole ihan alhaalla? Siellä taas on sellainen röllykkä edelleen, kaukana vauvamahasta. Ekaa odotan, en siksi ehkä tyhmiä kyselen. Odotan jo, että maha näyttäis tasaisen pyöreältä, häipyis läskimakkarat!

Piti kirjoittaa että vauvamasu on jo. Nyt rv 16 ja viime viikonloppuna yks tuttu kysy heti kun näki mut et onko teille vauva tulossa. No äitiysvaatteet on olleet käytössä jo kohta kuukauden ja toinen siis tulossa. Viimeksi maha tuli esiin kunnolla näillä viikoilla. Kohdunpohjan korkeutta en tiedä, seuraava neuvolakin vasta kesäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tääälläkin vatsa kasvanut reilusti.Äitiysvaatteita käytetty jo kuukauden verran.Tintti mullakin vatsan koko jokseenkin samaa luokkaa,kyllä sullakin jo aika pyöreä on.

Mulla on toinen neuvola ensi perjantaina ja ultra sitte kesäku alussa.

Nyt on sitte 14ja 5.Viime ultran mukaan.

Kerrotiin äsken mieheni lapsille jonka tytär on 3v. ja huusi et hurraa vauva tulossa.Site kysyi joko se nyt sitte illalla tulee..aika hauskaa..

kaksi. Mahan jo erottaa ja mammavaatteet tuntuvat parhailta. Kohtu tuntuu kyllä olevan alempana kuin muilla, hhmmm. ja neuvola itsellälläkin vasta kuukauden päästä. Ei auta kuin odottaa, että kohtu tuosta nousisi. Ekaa odotellessa nämä kaikki uutta.

Fudgis 15+4

Mulla on menossa rv 13+3 ja maha on ollut jo muutaman viikon aika pyöreä. Hieman on harmittanut, kun ei olisi halunnut vielä kaikille raskaudesta edes kertoa, mutta asia käy kyllä ilmi varsinkin tällä hetkellä erittäin selvästi:) Odotan toista lasta ja monet on kommetoineet, että aina vaan nopeamin maha pullahtaa esiin, mitä useampia raskauksia on takana. Äitini on sitä mieltä, että mahan pullahdus johtuu siitä, että esikoinen syntyi keisarinleikkauksella. En tiedä mistä johtuu, mutta iso on... Toisaalta kai siitä voi nauttiakin, että maha on esillä ja raskaus jotenkin ' todellisempi' . Hyvää odotusta sinulle!!!

Kerttu 07 rv 13+3

Mieluummin näyttäisin raskaana olevalta kuin lihoneelta, mutta tällä hetkellä näytän kyllä vain hyvin syöneeltä.

Toista odottelen rv 15+5 ja viikko sitten lääkäri sanoi, että kohdunpohjan korkeus on " noin neljä sormen leveyttä" . Eli siis semmosen miehen kämmenen leveyden verran, ei siis vielä yllä ees napaan asti.

Nauttikaa vauvamasuistanne, mie tahon kans! =)

sapa

mulla on saman kuuloinen tilanne kuin mami72:lla. viikko sitten oli neuvolalääkäri ja ihmetteli kohdun kokoa kun oli tuohon navanpintaan asti. Ja kolmatta myöskin odottelen. Kaipa se vain tällä kertaa kasvaa nopeasti, Ei kyllä vielä voi oikeaksi vauvamahaksi sanoa kun oli kyllä ennestäänkin tuota vatsaa, mutta hyvältä jo näyttää..

moonshine 14+1

Nyt 16+0 ja selvä (ja isohko) pyöreä vauvavatsa kellottaa tuossa edessä. Mammavaatteet on olleet käytössä tuolta viikolta 12 lähtien.

Mulla masun aikainen esilletulo johtunee mun pienestä koosta ja hoikkuudesta (siis ainakin ennen raskautta olin hoikka)

2, alamaha on pyöreä (aamuisin aika normaali vielä ja illalla pömppö), mutta ei MITÄÄN vaikeuksia peittää vaatteilla. Olen hassun pettynyt pieneen mahaani ;) eikö ole huvittavaa! Kasva maha jo! AJL 13+5

tuo masu on jo muutaman viikon näkynyt. Kaveripariskunta ainakin arvasi vauvantulon ennen kuin ehdimme kertoakaan. Vielä kuitenkin hyvin mahtuu farkut ja muut tavalliset vaatteet. Ja toisaalta ei kyllä esim. töissä ole vielä kukaan huomannut, tai ainakaan huomauttanut;)

Atsalea rv 17+2

Eipä jää kelleen epäselväksi, että odotan kun on maha pullahtanut kahden viikon sisällä. Kohdunpohjan korkeus pitäisi neuvolatätin mukaan olla 15 viikolla puolessavälissä häpyluuta ja napaa, mulla nyt suurinpiirtein siinä. Navasta joku 4 sormenleveyttä alaspäin. rv 14+6:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat