Vierailija

Mua suorastaan ärsyttää ja inhottaa ihmiset jotka laittaa lapsiaan tarhaan vaikka itse ovat kotona " pienempiä" lapsia hoitamassa. Siis onko pakko hankkia niitä lapsia heti liuta peräkanaan ja sitten väsyä ja masentua ja laittaa ne isommat pois jaloista hakemaan vähän virikettä tarhasta.

Sen ymmärrän että esim. työtön voi laittaa lapsensa tarhaan koska on itse aikeissa työllistyä, ja näin ollen on hoitopaikka hyvä olla olemassa. Tietty tässäkin porukassa on omat lusmunsa.

Mielestäni ei pitäisi saada laittaa lapsiaan hoitoon jos itse on esim. pienemmän/pienempien kanssa kotona! Ettekö te tajua että niistä hoitopaikoista on muutenkin huutava pula?

Ja sitten on vielä ne ääliöt jotka hakee hoitopaikkaa piruksittain kun nuo tuet ovat niin pieniä ettei raaskisi hoidella pentujaan kotona. Aargh!!!

Kommentit (23)

Onko sinulla kenties asiat liian hyvin, kun toisten ratkaisut ärsyttää sinua, vaikka et ole edes tietoinen toisten elämäntilanteista, kunhan vain kätevästi niputat ihmiset omien ennakkoluulosi pohjalta.

Miksi sinua ei kiukuta, että tuhansia lapsia joudutaan ottamaan huostaan joka vuosi.

Minua on aina ärsyttänyt tyhmät ja rajoittuneet ihmiset ja sinä olet yksi heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivun syövästä ja sitä seuranneesta masennuksesta. Lapsemme päivähoito on ollut elinehto sille, että perhe-elämä on säilynyt edes jotenkin normaaleissa uomissa. Minusta ei näy päällepäin, että olen ollut sairas. Jos ap asuisit esim. samassa talossa, todennäköisesti teilaisit minut täysin.

Toivun syövästä ja sitä seuranneesta masennuksesta. Lapsemme päivähoito on ollut elinehto sille, että perhe-elämä on säilynyt edes jotenkin normaaleissa uomissa. Minusta ei näy päällepäin, että olen ollut sairas. Jos ap asuisit esim. samassa talossa, todennäköisesti teilaisit minut täysin.

Vierailija:

Lainaus:

Mielestäni ei ole syy viedä lasta/lapsiaan tarhaan, että äiti saisi henkireiän. Tällaisissa tapauksissa suosittelisin tapaamista ammattiauttajien kanssa.

kun jaksaa toisten lasten hoitoonviemisestä tuollalailla kiukustua. Kun sinäkin kohtaat jotain suurempia vaikeuksia elämässäsi niin huomaat että tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä. En tietenkään toivo sinulle mitään suuria vaikeuksia, mutta ehkä vähän voisi herätellä ajatusmaailmaasi.

Siis ei tässä ollut tarkoitus ketään syyllistää tms., varsinkaan sairaita äitejä. Pyydän anteeksi. Jospa joku edes ymmärtäisi pointtini. Aivojen käyttö tässä on sallittua.

Ymmärrät kuitenkin kai myös sen, että jos niitä laiskojen äitien lapsia ei olisi tarhoissa hoidettavina, niin joka kaupungista kätevästi lakkautettaisiin muutama päiväkoti ja paikoista olisi taas yhtä paha pula ja päiväkoteihin olisi monilla pidempi matka. Ei niissä ylikapasiteettia kuitenkaan pidettäisi, vaikka hoidettavia olisi vähemmän.

ehkä vain kateellinen, jos et itse osaa tai uskalla järjestää perhe-elämääsi kaikille parhalla mahdollisella tavalla. Mitä hemmettiä ne pienten lasten äidit yleensä töihin menee? Rahanahneuttaan. Ei ne päivähoitopaikat Suomen lain mukaan ole tarkoitettu vain työssäkäyville vaan kaikille. Parempi niillä lapsilla on olla, jotka ovat osa-aikaisesti hoidossa, mutta suurimman osan ajasta äidin kanssa kuin niillä joiden äidit menevät töihin, kun eivät kestä olla lastensa kanssa ollenkaan.

Suoritin tässä koulutukseeni nähden juuri muutamassa kk:ssa koko kevään opintopisteet. Jos mulla olisi se isompi pyörinyt jaloissa ei tällaista mahdollisuutta olisi ollut. Sitten meidän perheen ainaista köyhyyttä olisi jatkunut taas puolivuotta pidempään. Mikä sun ongelma on? Sä et voi tietää kuin ne " kotiäidit" aikaansa käyttävät. Eikä se sulle kuulukkaan.

4 lasta,ilman yhteiskunnan/sukulaisten apua. Ap sanoi hyvin,hankkikaa lapsia sen verran kun kykenette hoitamaan. Jos ei nuppi kestä niin JÄTTÄÄ NE LAPSET TEKEMÄTTÄ!

että on pakko mennä taloudellisen selviämisen vuoksi töihin ?? Onko tällä palstalla vain rikkaiden johtajien pieniä kotiäitejä joilla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua täälä muita. Siivoojat käy varmaan kotona siivoamassa, puutarhurit hoitaa pihan, kokki häärää keittiössä...... siltä välillä tuntuu.

Arvaa onko sitä aina niin helppo lähteä lasten luota töihin ???? Ei todellakaan, mutta joidenkin on vaan mentävä, te ette vaan tajua.

Me varmaan ollaan sitä alhaisimman alhaisinta sosiaaliluokkaa kun meidän tutuista monen on mentävä töihin, kun ei rahat riitä vuosikausia kotihoidontuella, eikä saa kuntalisiäkään siihen edes.

Vierailija:

Lainaus:

ehkä vain kateellinen, jos et itse osaa tai uskalla järjestää perhe-elämääsi kaikille parhalla mahdollisella tavalla. Mitä hemmettiä ne pienten lasten äidit yleensä töihin menee? Rahanahneuttaan. Ei ne päivähoitopaikat Suomen lain mukaan ole tarkoitettu vain työssäkäyville vaan kaikille. Parempi niillä lapsilla on olla, jotka ovat osa-aikaisesti hoidossa, mutta suurimman osan ajasta äidin kanssa kuin niillä joiden äidit menevät töihin, kun eivät kestä olla lastensa kanssa ollenkaan.

Mielestäni ei ole syy viedä lasta/lapsiaan tarhaan, että äiti saisi henkireiän. Tällaisissa tapauksissa suosittelisin tapaamista ammattiauttajien kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat