Seuraa 

Moi!

Pitäiskö huolestua... Rv 34+0 ja viime perjantaina ja eilen eli tiistaina kävi sillä tavalla, että hetki ruokailun jälkeen, mulle tuli totaalinen huonovointisuuskohtaus.

Pyörryttää, oksettaa, ihan kuin kaikki voima vietäis kropasta. Oon vaan maannut joku puoli tuntia, enkä ole saanut edes sormea liikautettua.

Outoa, että kohtaus menee yleensä tolla puolen tunnin totaalilevolla ohi ja palautuu lähes entiselleen. Ja sitten taas ruoka maistuu yms.

Ensin en osannut huolestua, mutta nyt kun tuli jo toistamiseen, aattelin kysästä asiaa täältä ja soitella vaikka myös neuvolaan.

Mistään verensokerin laskustakaan tuskin kyse, kun molemmilla kerroilla olen juuri syönyt.

Niin outo juttu, en ole vastaavaa koskaan kokenut, vaikka elämässäni mm.pyörtyillyt jne.

Kommentit (4)

Mä olen ravannut lääkärillä samojen oireiden takia,tosi kivaa olla töissä,suihkussa,kaupassa tms kun iskee tuollainen olo.

Muuten siis samaa,paitsi että mulla on menossa vasta viikoilla 11+1 = (

Ei ole lääkärit sanoneet muuta kuin että on varmaan vartalon tapa tottua raskauteen ja laittanna saikulle..

Onko siis normaalia alkuraskaudessa?

ja on tosiaan tullut täydellisiä uupumis/voimattomuuskohtauksia. Kaikki raajat tuntuu niin heikoilta, eikä mitään jaksa tehdä. Ajattelukin tuntuu ylivoimaiselta.

En tiedä mistä voisi johtua, minulla siihen ei syömiset vaikuta.

Voisiko se olla vain väsymystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tullut viime viikkojen aikana pari kertaa. Aivan veltto olo, ei voi muuta kuin maata. Menee ohi levolla. Olen mitannut verenpaineen " kohtauksen" aikana ja alhaalla se on ollut, viimeksi tänä aamuna 60/111 vaikka paineet olleet yläkantissa koko raskauden ajan muuten luokkaa 85/130 ja joskus jopa enemmän että olen joutunut käymään ä-polilla kontrollissa toksemia epäilyn vuoksi koska myös reilua turvotusta ja prot 1+.

Oletan että minun kohdalla heikotus johtuu alhaisista paineista.

sellainen voimattomuuden tunne, että tuntui että " luhitun" jollain tavalla. Pystyin kyllä syömään ja sitten nukahdin, mutta oli sellainen olo että vapisen ja pakko saada ruokaa ja unta. Meni sitten ohi. rv 39+6.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat