Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ja minä hölmö vielä ihan tarkoituksella hankkiuduin raskaaksi. Tämä on oikeasti ihan kamalaa. Viikkoja ei ole kuin hieman yli kahdenkymmenen, maha on jo samanmoinen pallo kuin edellisen raskauden viime metreillä, muuten olen luuta ja nahkaa, ruokahalua ei ole yhtään, mutta dieetin mukaan pitäisi napaansa ahtaa n. 4000 kaloria päivässä. Yököttää vieläkin, vaikka pahin pahoinvointi sentään meni jo muutama viikko sitten ohi. Selkää särkee niin, että ei ole hyvä istua, seisoa, maata tai kävellä, liitoskipuja, joita edellisessä raskaudessa ei edes ollut, on aivan kamalasti. Ja tätä pitäisi vielä kestää ainakin tuonne elokuun lopulle asti (toivon mukaan kuitenkin kestää sinne asti.)

Ei ole reilua, että edellisen helpon raskauden jälkeen lykättiin kiusoiksi tällainen karseus :( Olisivat voineet edes varoittaa ;) Jos jotain hyvää pitää etsiä, niin en ole sentään ollut tässä raskaudessa ihan yhtä bitch kuin edellisessä, miestä varmaan se helpottaa...

Kommentit (4)

Olen uupumuksen vuoksi sairaslomalla, oksettaa, mitään ei jaksa tehdä, lonkkiin koskee, ruhoa ei tahdo saada käännettyä kyljeltä toiselle, luumun kokoiset peräpukamat kiusaa, isommilla lapsilla on mahatauti. Viikkoja 33+4, joten mun kidutus lakannee kesäkuussa. Ja sit vielä väitetään, että " raskaus ei ole sairaus" .

Koetetaan jaksaa! Kyllä se tästä iloksi muuttuu, tunnelin päässä on valoa!

Eli toisenlaista väsymystä on sitten synnytyksen jälkeen luvassa. On pakko vielä jatkaa juttua omalta osaltani sen verran, että se lasten mahatauti sitten tarttui minuunkin ja olen oksentanut koko viime yön 1-1,5h välein. Tätä vielä kaipasinkin... Mutta nyt alkaa pysyä ruoka sisällä ja jalat kannattaa taas sen verran, että pääsee raahautumaan koneelle :) Joskus sitten naurattaa tätä kaikkea muistellessa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki tämä vielä uudella paikkakunnalla. Sairaslomalla en vielä ole, mutta tuskin kovin kauan kestää, ennen kuin jään, jos olo ei tästä ala kohentumaan. Meillä onneksi nuo isommat ovat erityisen terveitä lapsukaisia. Mutta ehkä tämä tosiaan tästä, välillä vain huumori uhkaa loppua. Toivottavasti sinullakin loppuraskaus menee mukavasti ja saat vauvan maailmaan ennen kesän helteitä :)

Uteriina:

Lainaus:

Olen uupumuksen vuoksi sairaslomalla, oksettaa, mitään ei jaksa tehdä, lonkkiin koskee, ruhoa ei tahdo saada käännettyä kyljeltä toiselle, luumun kokoiset peräpukamat kiusaa, isommilla lapsilla on mahatauti. Viikkoja 33+4, joten mun kidutus lakannee kesäkuussa. Ja sit vielä väitetään, että " raskaus ei ole sairaus" .

Koetetaan jaksaa! Kyllä se tästä iloksi muuttuu, tunnelin päässä on valoa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat