Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (14)

Olen saanut, sanoi,n että väsyttää kahden pienen kanssa, ja lisäksi opiskelun takia myös. Aina yrittävät järjestää, välillä saa heti perhetyöntekijän ja välillä tarjoavat ei oo:ta, jos on kiireistä.

Mun mittapuun mukaan ollaan ihan tavallinen perhe, ei ole mitään erityisperusteita avun saamiselle, muutakuin tuo oma kokemus avun tarpeesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Onneksi keskussairaala hoitihomman ja perhe sai lapsille hoitajan kotiin. Ja sekin on tänäpäivänä totta, että työntekijöitä ei saa/ei ole lyhyt aikaisiin sijaisuuksiin. Työkkärissä enää " pohjasakka" jäljellä.

Mutta sitten tuli jo vaatimus, että lapset päiväkotiin, enää ei pystytä auttamaan.

Onneksi akuutti vaihe meni ohi ja pystyin jo itse hoitamaan kaikki kolme lastani.

Onneksi keskussairaala hoitihomman ja perhe sai lapsille hoitajan kotiin. Ja sekin on tänäpäivänä totta, että työntekijöitä ei saa/ei ole lyhyt aikaisiin sijaisuuksiin. Työkkärissä enää " pohjasakka" jäljellä.

Lainaus:

mites miehen työnantaja, onko sen pakko suostua päästämään isi kotiin jos kodinhoitajaa ei saa

Kodinhoitajilla ei kunnolla riitä aika ja resurssit edes vanhusten hoitoon, lapsiperheistä nyt puhumattakaan. Ennenvanhaan kodinhoitajat kävivät kaupassa, tekivät ruokaa, siivosivat ym mutta nykyään ei.

t. kotipalvelusta

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat