Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yhtään jaksoa en katsonut, enkä tule koskaan katsomaan. Åke Blomqvistkin ihmetteli, kun varatut naiset ja miehet lääppivät ja pussailevat vähäpukeisina toisiaan.

Kommentit (9)

Show on showta. Niin tämä tanssii tähtien kanssakin. Tanssioina on esiintymisen ammattilaisia, joten totta kait he " esiintyvät" .

Jos pidät tätä pahana, pidät varmasti kaikkia elokuvien eroottisia ja helliä kohtiakin pahoina. Ovathan hekin näyttelijöitä ja ovat todennäköisesti naimisissa tai suhteessa jonkun muun kuin vastanäyttelijän kanssa. Onko näin että seksuaalisuus on asia jota ei saa missään nimessä muille näyttää ja tätä ihmisen elämään ja elämän jatkuvuuteen liittyvää perustarvetta ei saisi missään kuvata. Jokainen vain peiton alla pimeässä isänmaataan ja kansan parastaan ajatellen?

Tästä herääkin vakava kysymys:

Oletko ihan sinut oman seksuaalisuutesi kanssa?

No, onhan se ällöttävä. Naiset (ja miehetkin) ylimeikattuina, rasvaletteineen ja napa paljaana " tanssii" sen minuutin verran ja yleisö taputtaa, jee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen nähnyt iltapäivälehtien kansikuvia ( ei niitä voi olla näkemättä) ja luin tämän Åke Blomqvistin mielipiteen ja mielestäni hän oli aivan oikeassa. Jos kerran nämä tanssijat elävät suhteissa, niin onko heidän pakko lääppiä ja pussailla toisiaan.

Ja olen saanut tarpeeksi homoista juontajina, eikö tässä maassa osata enää tehdä ohjelmia, joista puuttuisi kokonaan pervot, homot ja muutenkin kieroutuneet.

Olen täynnä tätä pahuutta, sillä se on pahuutta.

Ap.

" Myös tanssinopettaja tapasi oman rakkaansa ja nykyisen vaimonsa ensimmäisen kerran tanssin merkeissä.

− Leena tuli kadettien tanssikurssille. Siitä on yli 30 vuotta aikaa, ja hän oli nuori tyttö silloin. Nykyään kysyn aina pojilta, joita opetan, että kuinka tällä naamalla sai näin hyvän naisen. Että oppikaa vaan pojat tanssimaan!"

Voi, Åke, Åke...

Rahastusta, ihmisten hyväksikäyttöä, seksiä, homoutta, tyhjäsilmäisiä, onnettomia, raadeltuja ihmisiä.

7-lehtikin on täynnä onnettomia ihmisiä.

Olen aina ihmetellyt myös, kuinka joitain missejä ja malleja pidetään kauniina, minusta he ovat kammottavan näköisiä. Meikattuja, irvisteleviä, pääkalloja. Ja kaikkein kuvottavinta on tuo paljaan pinnan esittely. Miksi joitain rintoja ja takapuolia pitää esitellä kaikelle kansalle. Miksi ihmiset tekevät itsensä niin halvaksi?

Vierailija:

Lainaus:

" Myös tanssinopettaja tapasi oman rakkaansa ja nykyisen vaimonsa ensimmäisen kerran tanssin merkeissä.

− Leena tuli kadettien tanssikurssille. Siitä on yli 30 vuotta aikaa, ja hän oli nuori tyttö silloin. Nykyään kysyn aina pojilta, joita opetan, että kuinka tällä naamalla sai näin hyvän naisen. Että oppikaa vaan pojat tanssimaan!"

Voi, Åke, Åke...

Olen ollut itse Åken tanssikurssilla. Opettaa tanssimaan sivistyneesti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat