Seuraa 

Testasin äsken tuolla Aconin 10 raskaustestillä, ja testiajan sisällä siihen tuli tooooodella hailakka viiva, jonka näkee kuitenkin metrinkin päästä. En osaa sanoa onko siinä punaista väriä vai ei.

Onko Aconin testeissä tullut viivanpaikkoja näkyviin, tai onko teidän haamut vahvistuneet kunnon plussaksi???!!!

Mulla on menossa kp 32, ja epäilen että tämä kierto on pituudeltaan just jotain 32-33 luokkaa. Oon kyllä niin pessimistinen tämän ajatuksen suhteen, että en varmana raskaana ole, vaan tuo olisi just joku surullisen kuuluisa viivanpaikka... Apuva, auttaisko joku?

Kommentit (10)

enkä ole ollut raskaana, mutta väriä siinä ei ole kuivuttuaankaan.

Anna sen nyt kuivua muutama tunti ja jos sitten näet punaista väriä, sen voisi kai tulkita positiiviseksi.

en toki halua masentaa sinua, mutta näin minulla on käynyt monta kertaa.

toivottavasti punastuu...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vuorokauden niukat menkat. Niistä muutaman päivän päästä (oireiden jatkuttua) testasin ko. testillä ja sain tooooodeeelllaaaa hailakan viivan(npaikan?). Sain kolmeen testiin tämän viivan, mutta se ei vahvistunut. Parisen viikkoa viimeisestä testistä tein vielä yhden, johon ei tullut mitään. Sen jälkeen alkoikin normaalit kuukautiset. Eli itse tulkitsin sen kiinnittymisyritykseksi.

Eli toisin sanoen en tiedä, tuleeko niillä haamuja vai ei. Mutta tuohon viimeiseen testiin en kyllä saanut mitään viivaa tai viivanpaikkaa. Olin näkevinäni siinä jotain, mutta kuivuttuaan ei ollut mitään. Niiden haamutestien viivat näkyvät vieläkin!

Pidän sulle peukkuja!!! :) :)

Lisään tähän vielä ketjun jatkoksi, että olen itse asian kotitesteiltä varmistanut ja aconissa ei ole olemassa viivanpaikkaa.

Tietenkin se kohta tikussa johon viiva ilmestyy on käsitelty kemiallisilla aineilla ja kai niihin kohtiin saattaa hyvällä mielikuvituksella saada näkyviin joskus jotain varjoja tms ja tästä syystä ei testiajan jälkeen saisi tikkuja enää tulkitakkaan.

Mutta vähäinenkin väri tikussa tarjoittaa, että raskaushormonia on erittynyt.

Haamuja voi tulla helposti juuri kiinnittymisyrityksistä ja silloinhan ne eivät enää pahemmin vahvistu.

Itse olen käyttänyt noita useampia kymmeniä ainakin ja puhtaat negat ovat olleet puhtaita negoja. Haamujakin on tullut nähtyä useita.

Mulla on vielä kaksi aconia kaapissa odottamassa, ja ajattelin kyllä jo huomen aamulla testailla uudestaan.

Kaippa se jonkinlainen plussa on, mutta ei tosiaan uskalla vielä iloita, kun mitä vaan voi vielä tapahtua...

Tänään, kiertopäivällä 39 tein Predictor raskaustestin, joka näytti heti positiivista! Aconin haamut siis pitivät paikkansa!! Nyt siis rv 5+3 tai sitten jonkin verran vähemmän oletetun oviksen mukaan...

just testattu 3 peräkkäisinä päivänä ko testillä kokoajan vahvistuen, haalea oli se ensimmäinen viiva, mutta silti ihan selvä. haalistui(kuten kaikki testit)kuivuttuaan mutta edelleen ne viivat on nähtävillä. kävin vielä varmuuden vuoksi jättämässä testin labraan eilen ja positiivinen tulos oli.

tsemppiä sulle vikli ja toivotaan vahvistumista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat