Vierailija

Nainen on kamala sohvaperuna, ei liiku ja harrasta kuntoilua. Painoa yli 100 kg ja pituutta noin 160-165 cm.

Mies taas on urheilullinen joka lenkkeilee ja pyöräilee joka päivä. Ulkonäkö kuin mallilla.

Ihmettelen vain että mitä näkevät toisissaan. Onko se nyt niin kivaa hyllyvän selluliittikasan kanssa olla?

Kommentit (8)

monta kymmentä kiloa. Samasta pöydästä syödään. Nyt sitten selvis että mulla kilpirauhasen vajaatoiminta. Varmaan mustakin moni miettii että jo on mies läskikasan löytänyt mutta siinäpähän miettii, sanon jos joku kehtaa kysyä

Jos on mies näitä läski on ihanaa tyyppiää.. sehän os sairaus.. Eli syö itse normaalsiti mutta tykkää lihottaa kumpaniaan..

Onhan noista ollut dokkareitakin telkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun läskit. Mikä tässä lihavuusasiassa nyt on, kun siitä pitää tehdä monta aloitusta päivässä?

Viette minulta viimeisenkin uskon ihmiseen.

Niin - onhan se selvä, ettei sellaisella selluliittikasalla voi olla mitään positiivisia avuja. Ja urheilullinen mies on luonnollisesti aina mitä parhainta ja älykkäintä keskusteluseuraa. Puhumattakaan siitä, kuinka hyvä isä ja aviomies sellainen kaveri on.

Mulla kaveri joka aina on ollu RANKASTI ylipainonen. No löysi oman rakkaan miehen ja siihen liittoon syntyi lapsi. Varmasti seksielämä on aktiivista ja upeaa! Ei siihen liity kilot vaan himot ja halut. Kumma miten jaksaa olla onnellisia vuodesta toiseen keskenään! ;)

Jos toinen käynnistyy susta vaikka painat 150 kiloa NYT ja tulevaisuudessa vaikka itse kuntoilee päivittäin niin mikäpä siinä! Pääasia että nauttivat toisistaan.

Onko ap hoikka ja häpee itseään? Mua nolottaa lukea noin ahdasmielisiä juttuja keteellisilta. Hanki elämä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat