Vierailija

Kommentit (15)

tatsi on kyllä säilynyt, vaikka oon luonnostani suht kostee ja lapsiakin maailmaan alateitse synnyttänyt. ihan minikalua en oo kokenut, mutta sellaset keskikokoset ja suht isot tuntuu kyllä kaikki hyvältä :). kyllä mä mieluummin oon kostee/märkä kuin kuiva (oon kyllä sellasen kuivuusjaksonki joskus läpikäynyt eikä se ollut yhtään herkkua). toki, jos tatsi puuttuu, se on kurjaa.

Minulta on myös tatsi hävinnyt liiallisen kostumisen johdosta, enkä tarkoita mitään vähää kostumista vaan todella märkää. Mieskin on pari kertaa sanonut sen olevan ehkä liiankin märkä. Ennen söin pillereitä eikä silloin ollut tällaista ongelmaa, mutta nyt en haluaisi aloittaa pillereiden syömistä vain sen takia, että märkyys vähenisi. Olisko kellään siis mitään helpotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

liika kostuminen vie sen herkkyyden, niinkuin liikaa limaa välissä ja

herkkyys katoaa, kuuluu litinäää ja miehen vehje(ei pieni 23cm) on kuin liukkaalla jäällä

Onko olemassa esim. jotain lääkitystä, joka estää liiallisen kosteyden alhaalla? Tosin minulla tätä " ongelmaa" ei esiinny joka yhdynnässä.

minäkin olen normaalisti aika märkä mutta aina imetysten aikana hormonit on tehneet emättimen rutikuivaksi. ja siihen kun vielä yhdistää ehkäisyksi kortsun niin tuntuu että mikään liukkari ei riitä...

Itselläni synnytyksen jälkeen ollut vain hormonikierukka, joten en tiedä johtuuko tämä muutos vain synnytyksestä vai ehkäisymuodosta vai kenties molemmista?

liika kostuminen vie sen herkkyyden, niinkuin liikaa limaa välissä ja

herkkyys katoaa, kuuluu litinäää ja miehen vehje(ei pieni 23cm) on kuin liukkaalla jäällä

Mulla on päinvastainen ongelma. Kostun vain sisältä, ulospäin tulee vain joitain pisaroita. Siksi yhdynnässä yleensä aina täytyy käyttää liukastetta, koska muuten sattuu, vaikka olis kuinka kiihkeä esileikki takana. Liukaste auttaa ensimmäiseen sisääntuloon, sitten ei enää tarvita kun oma kosteuteni tulee sisältä kalun mukana ulos.

Mutta kuinka hyvältä täytyykään seksin tuntua, kun on liukasteet omasta takaa!!!

Mieheltä oon kyllä kysynyt et tunteeko se ees mitään, itse kyllä tunnen mutta silti epäilyttää että tunteeko mies miehen vakuutteluista huolimatta

mieheni siitä kyllä tykkää mutta itse pelkään, että tunnunko miltään kun olen niin märkä. Kastun joskus jo mieheni katseesta, saatikka kosketuksesta, voitte sitten kuvitella minne asti valun kun mies on nuollut ja hiplannut - huh!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat