Vierailija

Vai toipuuko siitä kokonaan koskaan?

Nyt on sellanen tilanne, että ero edessä ja päätös molemminpuoleinen. Silti ahdistaa enkä saa laitettua eroa vireille. Toisaalta en haluaisi erota, toisaalta ei ole vaihtoehtoa. Syynä ristiriidat ja luottamuksen puute.

Pelkään että masennun ja katkeroidun enkä löydä enää tällä iällä enää ketään rinnalleni =( Lapsiakin ero käy sääliksi.

Kommentit (11)

nhalu, melkein kolmen vuoden lanaamisen jälkeen. Uutta miestä en ole vielä löytänyt. Jotain pientä sutinaa on ollut, mutta jostain syystä olen loppumetreillä mennyt puihin, aina. Ja jälkiviisaana huomannut, ettei tyyppi olisi ollutkaan minua " varten" . Itselläni on tuo sama, että minun lapsilukuni on täynnä, yhtäkään en suostu enää tekemään. Ja se, että mikäli mies ei siedä minun lapsia, niin se on sitten " hei, hei" Toivoisin, että mahdollisella tulevalla miehellä olisi jo lapsia ennestään.

Tsemppiä sinulle, selviät kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

www. yyl. fi

www. paksy. net

Ja yksinhuoltajien olohuoneista saa vertaistuksea ja kavereita.

Ja sen lisäksi hemmetisti aikaa!

Ole armollinen itsellesi.

...tulevallekin tärkeitä, voi tietenkin vaatia. Sellaista sun on vaikea löytää, joka ehdoitta rakastaa heitä heti alusta asti. Näin se vain on. Mulla on itselläni uusperhe ja miehen edellisen liiton poika on tärkeä ja pidän hänestä huolen ja välitän. Mutta totuus on se, että omiani rakastan ja hän on " vain" tärkeä.

Mulle ei sovi nuo lapsiperheille suunnatut jutut.

Kokeilin googlettaa, mutta suosituksia kaipailisin.

t. ei ap, mutta myös erossaan kipuileva

Sikäli en ole oikea vastaamaan kysymykseesi, että olen itsekin vasta toipumassa, mutta luulen, että aika auttaa.

En haluaisi olla aina yksin, lopunikääni, mutta olen ehdottomasti ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. Tahtoisin rinnalleni joskus maailmassa jonkun, jolle mulla on niin kovat kriteerit, että en varmasti ole valmismihinkään vielä, koska en ole vaatimuksissani ajatellut lainkaan, että myös minulta voi joku jotain odottaa..

Olen 34, mulla on 3 lasta, enempää en aio synnyttää, mutta haluan, että lapset ovat mahdolliselle kumppanille yhtä ehdottoman tärkeitä kuin mullekin. Se saattaa olla vaikeaa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat