Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ajattelin ottaa sellaisen koska alkaa kyllästyttää iän ikuinen kulmien piirtely. Kulmat ovat täydellisen muotoiset aina kulmaluuhun saakka, sitten niitä karvoja ei vaan ole ;(.. Inhottaa kun ei voi uimassakaan käydä koska kulmaväri kuluu ja näytän ihan hirvittävältä. Jos olisi kulmat niin ei tarvitsisi koskaan meikata ;(

Onko kukaan kokeillut? Kokemuksia ja hinta? Katsoinjostain että 390e maksaisi kaksi käsittely kertaa ja tuloksen pysyvyys ja siisteys riippuu omasta ihosta..

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse valitsin valitettavasti hinnan perusteella halvimman, ja kulmat eivät ole todellakaan luonnolliset. Että harmittaa kun en kävellyt ulos siitä paikasta sen jälkeen, kun täti oli kolmatta kertaa pyyhkinyt pois kynällä piirretyt " harjoitelmat" , jotka olivat ihan järkyttävät. En nyt edelleenkään ole tyytyväinen kulmien muotoon, ja kestopigmentoinnista on nyt 7 vuotta eikä väri ole vieläkään haalistunut. Olenkin alkanut pelätä, että sillä puoskarilla olikin tatuointivälineet eikä väri lähde ikinä pois!

ystävällä kulmat ja on tyytyväinen, sairauden takia hänellä karvat hävinneet ja nyt hyvä ilme - on tyytyväinen. kulmat sattuu aika lailla enemmän kuin eye liner koska luu siinä alla ja se tekee siitä kivuliaan. se nestemäinen puudutus auttaa vähän mutta ei paljon jos on todella kipuherkkä.

Kävin vähän aikaa sitten ekaa kertaa laitattamassa kulmiin kestopigmentoinnin Kauneussalonki Rosessa Kampissa. Tekijä kertoi tietävän mitä teki. Luotin, että tulisi hyvä lopputulos. Olin puhelimessa pyytänyt nähdä tekijän aikaisempia töitä ennen pigmentointia. Kun saavuin paikalle, tekijä näytti mallinukelle tehdyn kulman, jonka oli tehnyt joskus opiskeluaikana. Kun katsoin pigmentoinnin jälkeen peiliin, mulla oli epätasaisesti (karvatyylillä kylläkin) tehdyt todella tumman ruskeat kulmat. Näytin satanistille. Kulmat oli tosiaan joo tehty karvatyylillä, mutta ne karvat sojotti sinne sun tänne ja toisessa kulmassa oli enemmän väriä. Kulmat näytti siltä kun niihin olisi piirretty tussilla vain mallit siitä mitä tehdään. Luulin sopineeni tekijän kanssa aivan erilaisista kulmista. Järkytyin ja tekijä huomasi sen. Tekijä kertoi, että väri lähtee pikku hiljaa pois (ilmeisesti 5-10pv pitäisi värin hieman haalistua, ajattelin, että pitääkö mun elää todella hirveiden, tummien kulmien kanssa yli viikko), eikä sitä saada nyt vähenemään millään. Sanoi, että 50-70% väristä lähtee pois hilseilemällä ja voi lohkeilla paloja/voi olla epätasaisuutta. Sanoi, että hyvä tulos saataisiin vasta seuraavalla kerralla, joka olisi 1kk kuluttua. Ajattelin, että pitääkö mun elää 1kk hirveiden, epätasaisten kulmakarvojen kanssa, mennä töihin ym. Nyt vaan odottelen värin haalistumista... Toivon todella, että ne haalistuu 70% mahd.pian. Onneksi löysin toisen paremman tekijän, jolla käyn laitattamassa kulmat toisen kerran...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat