Vierailija

Apua, minulla jo yksi keskenmeno takana ja nyt raskaana rv 8+6 ja toissapäivänä ja tänään on tullut pikkiriikkisen tummaa suklaan väristä verta... Onko kellään kokemuksia???? Olen huolesta soikeana ja ultraan pääsen aikaisintaan huomenna tai vasta ehkä ensi viikolla... Pelottaa kamalasti ja koko ajan saa olla pösyihin katsomassa... Ennen testin tekemistä minulla tuli noin kaksi päivää hieman ruskeaa verta mutta se loppui kun seinään ja sen jälkeen tulikin ihan selvä viiva pari...

Kommentit (4)

Jokainen raskaus on erilainen, ei voi tietää. Yleensä on vaaratonta.

Minulla on ollut kolme onnistunutta raskautta, joissa jokaisessa vuotoa.

Kahdessa ekassa noilla viikoilla tummaa tuhrua, kolmannessa raskaudessa olikin sitten kirkasta verenvuotoa rv 10 todella paljon. Ja näistä kaikista on tervet lapset syntyneet.

4. raskauteni meni sitten kesken. Ennen testin tekoa verta tuli yhtenä päivänä sen verran, että luulin menkkjen alkaneen. Mutta olinkin raskaana ja ultrattiin rv 6 elävä sikiö. Uusi ultra vielä rv 8 ja vielä oli hengissä. Rv 10 pikkuisen rusestavaa vuotoa taas ja olikin keskeytynyt keskenmeno. Ihan tuon toisen ultran jälkeen oli nopeasti kehitys päättynyt.

Tiedän todella tuon tunteen, kun rampaa vessassa tarkistamassa tilannetta. Todella kurjaa ja ajatukset pyörivät vain sen ympärillä.

Yritä lepäillä mahdollisuuksien mukaan. Vaikka sanotaan ettei levolla voi auttaa, jos km tulee, mutta ei siitä ainakaan haittaa ole.

Toivotaan, että sulla on kaikki hyvin. Kuitenkin noilla viikoilla on tosi yleistä, että on jonkunlaista vuotoa ja kaikki silti kunnossa.

Ja joskus len uullut myös, että jos vuoto on ruskeaa, vanhaa verta, asiat ovat todennäköisesti hyvin.

just tuo ruskea tuhru. Ymmärrän kyllä stressaantumisesi mutta ihan oikeasti on TOSI yleistä, muistaakseni tuolloin istukka kehittyy ja kiinnittyy kohdun seinään, siitä tuhrutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat