Vierailija

Kuinka pitkään on pitänyt olla töissä että saa palkkaa ä-loman kolmelta ekalta kuukaudelta? Kuntatyönantaja kyseessä.

Kommentit (19)

Mutta kutoselta kysyn, vaikka et kysymykseeni vastannutkaan:) että onko toi nyt uutta, että KAIKKI saavat ekalta kolmelta äitiyslomakuukaudelta 90% palkasta?

Lainaus:

Juu, eli hoitovapaan jälkeen pidin kertyneet vuosilomat eli "olin töissä" joten taas 3kk palkkaa ä-loman alkuun. Ystävällä 9 lomapäivää hoitovapaan ja ä-loman välissä riitti tähän myös.

Voisin kysäistä meidän liiton juristilta tästä, niin ei tarvitsisi mennä 2 viikoksi töihin kitumaan!

T: se joka menossa 2 viikoksi töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

"Suoraan hoitovapaalta äitiysvapaalle siirtyvä työntekijä ei ole oikeutettu äitiysajan palkkaan."

Itse menen 2 viikoksi töihin vain saadakseni lomaltapaluurahat ja 3kk täyden palkan.

Lainaus:

kaikki eivät saa TÄYTTÄ palkkaa ekalta 3kk:delta, osa putoaa suoraan KELAn äitiyspäivärahalle, joka on tosin korkeampi ekat 3kk kun loppu vanhempainrahakauden tulo...

ap =myös 7

Lainaus:

ei palaa hoitovapaalta töihin vaan siirtyy suoraan äitiyslomalle? Vai pitääkö välissä olla töissä?

tosin kukaan ei tunnu tietävän miten kauan pitää olla töissä, mutta vissiin ainakin viikko riittää.

kaikki eivät saa TÄYTTÄ palkkaa ekalta 3kk:delta, osa putoaa suoraan KELAn äitiyspäivärahalle, joka on tosin korkeampi ekat 3kk kun loppu vanhempainrahakauden tulo...

Juu, eli hoitovapaan jälkeen pidin kertyneet vuosilomat eli "olin töissä" joten taas 3kk palkkaa ä-loman alkuun. Ystävällä 9 lomapäivää hoitovapaan ja ä-loman välissä riitti tähän myös.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat