Vierailija

Hei kaikki joilla kokemusta kantopusseista!

Odotan toista lasta viikolla 19 ja olen suunnitellut hankkivani tulevaa naperoa varten kantopussin. Tiedän, että monet vannovat liinojen nimeen, mutta tunnen itseni ja luulen hermostuvani solmimiseen ja säätämiseen. Eli olen kallellaan joko rengasliinaan tai kantopussiin.

Koko aikaa ei ole tarkoitus vauvaa pussissa kuljettaa, mutta kun talossa on myös 3-vuotias esikoinen, on vapaille käsille varmasti tarvetta. Ensimmäisen kanssa en käyttänyt minkäänlaista käsiä kummemaa kantovälinettä, joten omakohtaista aiempaa kokemusta ei ole.

Millainen materiaali on paras? Onko kankaan käännettävyydestä (2-puoleinen) etua? Tarvitaanko taskuja? Mikä on hyvä merkki pienikokoiselle (160 cm) ja (normaalitilassa) hentorakenteiselle naiselle?

Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka jaksavat vastata!

Kommentit (4)

Olen saman kokoinen kuin ap ja ajattelin myös aluksi samoin kantoliinoista. Meillä oli aluksi käytössä Kanga, joka oli ihan pienelle hyvä. Sitten kokeilin ystävän pitkää kantoliinaa ja siinä oli kyllä ehdottomasti paras kantaa. Yllättävän pian opin sitomisenkin, vaikka olin hyvin epäluuloinen ja ajattelin sotkeutuvani. Hankin myös Tri-Cotti pikaliinan, jota ei tarvitse sitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat