Vierailija

ne on sulla ihan vähän väärän kokoiset ja sitten ne puristaa yhdestä kohtaa, ettei veri kierrä kunnolla ja hankaa toisesta kohtaa (nännin läheltä) liian isoina. Raskaana voi käydä noin kun rintojen kokovaihtelee.

Hae toiset liivit, mieluusti toppaamattomat. Sitten vedät psorttikerraston yläosan tai jonkun mukavan trikoopaidän päälle ja villapaidan(villaisen hartiahuivin sen päälle.

Nänneihin oi laittaa myös laastarin.

Kommentit (11)

Nää kaulaliinaehdotukset ja kerrastot ei oikeen käy, kun töissä pitää olla jakkupuvussa ja työmatkapukeutuminen sitten sen mukaan. Rintsikat ovat hyvät ja oikean kokoiset, koska ostin ne juuri rintojen kasvamisen takia alan erikoisliikkeestä.

Laastarit ja muut huomaamattomat lämmikkeet kuulostavat järkeviltä. Kaulaliinaideaakin voi käyttää silloin, kun on varsinaisesti ulkoilemassa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No pitkeä kalsareita ei voi hameen alle laittaa, mutta sen jakkutakin alla on yleensä kyllä joku paita ja sen paidan alle voi laittaa ihan minkä kerraston haluaa.

Tietty tää vähän riippuu siitä, miten avokaulaisia paitoja itse kukin käyttää, mutta mun hommissa päteminen onnistuu vain asiantuntijuudella, ei kaula-aukolla.

Onko jollain jotain "pirkkaniksiä" paleleville tisseille? Olen siis raskaana 4:llä kuulla, ja tämä oire on uusi. Rintsikat on topatut ja muutenkin vaatetta päällä tarpeeksi, mutta varsinkin ulkona nännejä särkee palelun takia. Sisälläkin välillä.

Onko muilla tällaista ja mitä käytätte lämmikkeenä?

Lainaus:

Ruskovillalla on myös ihan rinnanlämmittimiä, jotakin silkki-villaa.

ja ne oli aivan ihanat! Ylellisen pehmeät ja taivaallisesti lämmittävät! Suosittelen ehdottomasti kaikille odottaville.

Fleece-kaulaliina tissien ympäri. Tein myös paksusta fleecestä sellaiset tissien kokoiset läpyskät jotka tungin liiveihin lisälämmikkeeksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat