Seuraa 

Mieheni ex ei suostu maksamaan pojasta elatusmaksuja (poika asuu siis meillä). Mieheni hakee asiaan tuomioistuimen päätöstä, koska muuten niitä rahoja ei saa soskustakaan. Kun tuomioistuimen päätös tulee, joutuuko äiti maksamaan elatusmaksuja takautuvasti? Vai tuleeko rahat soskun kautta ja sosku perii ne äidiltä?

Mulla vaan ei järkeen käy, että työssä käyvä ihminen ei suostu maksamaan elatusmaksuja omalle lapselleen...

Kommentit (3)

maksamattomia elatusmaksuja. Hän laski että on saanut maksettua ne kun minun tyttäreni (7) täyttää kolmekymmentä. Että joo kaiken järjen mukaan exäsi joutuu vielä vastaamaan tuosta.

saada miestäsi hoitamaan asian loppuun. Miksi et vaadi häntä tekemään mitään, vaan haukut vaan hänen exää. Jos se on niin helppoa saada rahat jostain muualta niin tehkää se yhteisvoimin. Näin sinun ei tarvitsisi enää käyttää voimiasi exän haukkumiseen, sillä se ei kehitä mitään.

Toisaalta voisi myös unohtaa rahat ja keskittyä siihen parempaan eli lapsiin ja myös siihen miehesi lapseen. Olen aika yllättynyt, ettei sinulle ole kuuden vuoden aikana tullut kovin kummoista tunnesidosta miehesi lapseen, koska häntä pennuksi haukut...syytönhän lapsi teidän ongelmaan on. Ja lisäksi raha on rahaa, en usko että olisit sen onnellisempi jos exä pari sataa laittaa tilillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä sama juttu. Miehen exä ei maksa juuri mitään. Ei ole suostunut mihinkään normaalijuttuihin, sossusta lähtenyt ovet paukkuen aina pois. Jostain on saanut päähänsä, että hänelle sopiva summa on huomattavasti alle minimin ja sen maksaisi. Mutta sekin sitten kuulemma yleensä jäänyt maksamatta.

Olen ollut mieheni kanssa pian 6 v ja meillä on yhteiset pienet lapset. Mun mitta on nyt tullut täyteen, kun eukko ei hoida velvollisuuttaan ja tavallaan minulle lankeaa nyt tämä poikapuolenkin osuus tavallaan. Mieheni ei ole tähän asti jaksanut tehdä asialle mitään eli ei ole vienyt asiaa oikeuteen. Ja silloinhan kaupungilta ei saa mitään. Kyllä siitä on iso summa vuosien saatossa kertynyt. Mulla on nyt täyttynyt mitta tän asian suhteen, koska itse aloitan hoitovapaan eikä mullakaan ole enää rahaa tässä mudien pentuja hoitaa rahallisesti. Miehen exä käy nykyään töissäkin ja on kyllä röyhkeää että ei ole silti valmis maksamaan mitään. Sossuun nyt ovat menossa erikseen ja katsotaan miten käy. Jos taas lähtee sieltä ovet paukkuen, ni nyt homma lähtee oikeuteen.

Toki mun mies maksa lapsensa kuluja, mutta kun yhdessä asutaan, ni kyllä minullekin on hänestä kuluja tullut. ja se on väärin, hitto vie, että exä pääsee ku koira veräjästä. Että joillakin on pokkaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat