Vierailija

onko paikalla ainuttakaan ihmistä jonka omainen olisi ollut joskus kadoksissa? kaipaan kovasti vertaistukea...meillä lähiomainen ollut kadoksissa nyt 3 vuorokautta!! katoamisilmoitus on tehty ja nyt pitää vaan odottaa..voi hyvä jumala...

Kommentit (15)

jämptin miehen piti tulla sovittuun tapaamiseen klo 11, ei tullut eikä vastannut puhelimeensa. Mieheni kävi asunnolla sitten, kun hänellä oli vara-avaimet. Setä oli lähtenyt aamulenkille, vienyt roskansa, ottanut avaimet mutta lompakko ja kännykkä oli kotona. Alettiin kysellä sairaaloista. Löytyi lopulta sairaalan ruumishuoneelta tuntemattomana vainajana. Urheiluhullu mies saanut sydänkohtauksen kesken juoksulenkin Maratontiellä ja kuollut ambulanssiin. Omituista oli, että oli viikkoa ennen nähnyt unen kuolleesta äidistään ja mainitsi siitä silloin meille. Äiti oli kuulemma unessa sanonut, että kuule poika, kohta sinäkin olet täällä.

Toivottavasti omaisesi löytyy!

ei dementikko eikä viihteellä!! 60 vuotias..lieviä mielenterveysongelmia,lähinnä häpeää menneisyyden teoista ja syyllisyys on tuonut mukanaan epävakaan olon ja mielen!! itsemurhakaan ei ole pois suljettu ajatus...aika kuluu..tunti tuntuu päivältä ja tuntuu ettei..jaksa/pysty mihinkään ja TÄMÄ ON KAMALAA...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Odottavan aika näissä tapauksissa on TOOOODELLA pitkä!! mutta muistathan, ettei aina katoamistapauksissa ole kyse siitä pahimmasta mahdollisesta. (ei varmaan paljon lohduta tällä hetkellä, mutta kuitenkin..)

Itse olen elänyt aikaa lapsena, jolloin oma isäni ilmoitettiin kateissa olevaksi. Kaksi viikkoa sitä piinaa kesti, kunnes isä löytyi. Loppujen lopuksi parasta koko asiassa oli juuri kateissa olevan läheisen löytyminen, niin loppui se epätietoisuus.

Ymmärrän tuskasi ja toivotan sinulle paljon voimia koettelemuksesi kanssa! Toivotaan, että läheisesi löytyy mahdollisimman pian!! Ja tietysti ennekaikkea hyvinvoivana!! VOIMIA!!

Mun ukki on ollut kadoksissa marraskuun lopusta saakka, eipä ole mitään toiveita että hän löytyisi elossa mutta helpottaisi kovasti oloa jos tietäisi mitä on tapahtunut.

parikymmentä vuotta sitten. Löytyi kuukauden päästä hukkuneena. Jotenkin vaan tiesin heti, ettei enää tule elävänä takaisin, ei ollut sen tyyppinen ihminen joka katoaisi sanomatta mitään.

mutta olen mukava vapaaehtoisessa pelastuspalvelussa. ja aika paljon noita etsintöjä on. mutta viranomaiset kutsuu sitten kun aika on. onko vapepa hälytetty teillä?

Voimia ap!!! Tilanne on tosi ikävä ja toivon, että saat tukea joltakin. Epävarmuus on kamalaa.

Minun serkkuni katosi aikoinaan ja neljän päivän kuluttua löytyi ikävä kyllä kuolleena. OLi henkirikos. Ne neljä päivää olivat yhtä painajaista ja vaikka lopputulos oli hirveä, sekin oli lopulta parempi kuin jatkuva epävarmuus.

Toivon tietty, että omaisesi löytyy elossa ja hyvissä voimissa! TSEMPPIÄ!

Mun isä on kadonnut kerran pariksi päiväksi, ei saatu yhteyttä mitenkään ja oltiin jo varmoja, että kuollut kun kukaan ei ollut nähnyt edes missään. Lopulta tuli kotiin kunnossa. En tiedä taustoja enempää kun olin itse niin pieni ettei minulle kerrottu mitään...

Muistan vaan mikä hirveä hätä oli :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat