Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ensimmäinen lapseni sai alkunsa, vaikka käytettiin kortsua. Toinen myöskin. Nyt syön pillereitä, pelkään silti olevani raskaana.

Näen painajaisia, joissa joudun synnyttämään ja antamaan lapsen pois, koska en vaan yksinkertaisesti voisi pitää huolta siitäkin.

...seksielämämme on täysin kuihtunut, kun pelkään niin kauheasti. Viimeisestä seksikerrasta on sen verran aikaa, että neljät kuukautiset ovat ehtineet tulemaan, olen myös tehnyt yhden negatiivisen raskaustestin. Silti kokoajan epäilen, että olisin kuitenkin raskaana -siitä siis nämä painajaisetkin.

Onko tämä elämä aina tälläistä pelon kanssa ja pelkäänkö nyt turhaan?

Kommentit (4)

Seksiä kyllä harrastetaan, mutta mulla koko ajan pelko persiissä. Mies kävikin sitten viikko sitten vasektomiassa, joten toivottavasti pelko viimein hälvenee ;) Mulla hurja raskaudenpelko sen takia että en oman sairauteni takia voi enää lapsia synnyttää, joten jos kuitenkin tulisin raskaaksi niin joutuisin tekemään abortin ja sitä en vain yksinkertaisesti kestäisi!!

eli toisen lapsen syntymän jälkeen jouduin odottamaan puoli vuotta kunnes saisin kierukan.

mulla oli raskauden ihan kauheita, joten päätin etten missään nimessä halua enää lapsia!

siinä sitten kierukkaa odotellessa pelkoni yltyi pahaksi oksenteluksi ym...oireiksi joita oli ollut raskauksien alussa.

tein pari kertaa raskaustestinkin...

lääkäri meinasi että poden stressiä ja määräsi mahahaavalääkkeitä ym...

onneksi parani sillä ja pian jo sain sen kierukankin!

mutta helvetillistä aikaa oli =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat