Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sain 3v.pojalleni Benettonin trikoopaidan,jossa edessä teksti" United colors of Benetton" .Tykästyin paitaan tosi paljon.

Mitä maksavat uutena?Ilmeisesti saa kaikista Benetton kaupoista?

Kiitos tiedoista jo etukäteen!

Kommentit (12)

ja lähes kaikki ostetttu Hulluilta Päiviltä. Osan laatu parempi kuin osan, mutta olen kyllä tyytyväinen. Pesuohjetta noudattamalla ihan ok paitoja. Pesuohjeissa tosin usein varovainen ohjelma-merkki. Sitä noudattamalla säilyvät parempina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on ollut muutamia paitoja ja housuja. Osa on kestänyt ihan hyvin hintaansa nähden ja osa taas ei. Esimerkiksi ostin kahdet suoralahkeiset collegehousut, joista toiset kestää ja kestää. Toiset oli jo parin pesun jälkeen venyneet ja lopulta saumakin ratkesi. Ehti olla käytössä noin 5 pesua. Paidoissa samankaltaisia kokemuksia.

sekä tytöllä että pojalla noita Benettonin paitoja. Just ostin useamman ihan normaalihintaan eli hinnat oli 6,90 t-paidat ja 9,90 pitkähihaiset. Ostin pari ihan tekstitöntä ja yhden jossa teksti selässä ja yhden erikoisemman kuvalla. Nuo peruspaidat on kyllä tosi edullisia ja laatukin ihan ok. Minusta poikien mallit on jostain syystä kestäneet paremmin muodossaan kuin tyttöjen .Tai sitten kuvittelen vaan...

Tämä poikani saama paita on kokoa 110cm(aivan uusi siis,laputkin oli vielä)ja näyttää hyvinkin sopivalta ja poikani on 3v.Eli nähtävästi täytyy ostaa aina se seuraava koko.

Käynkin Benettonilla kun seuraavan kerran menen Poriin.Siellä myydään lasten vaatteitakin kun olen ikkunasta tiiraillut.

Laitan sitten äitini asialle kun asuu Helsingissä mikäli Porista en saa.

Huutiksessa myytiin Benettonin käytettyjä trikoopaitoja liki samaan hintaan mitä uutena maksavat eli ei kannata kyllä huutaa.

Meillä tykätään kans kovasti. Itse ostin Kampin Benettonista ja maksoin 7,90, tais olla 76 kokoa jos oikein muistan. Muotoaan ei ole menettänyt ja väri säilynyt hyvin. Ihanan pehmeitä, jopa mieskin innostui kehumaan :D

Ennen joulua ostin tosin semmosen jossa painettu koiranpennun kuva + benettonin teksti. Siihen olen ollut pettynyt, muuten ollut hyvä mutta koiran kuva halkeili jo muutaman pesun jälkeen :( ja hintaa oli kuitenkin 14,90. Eli niitä kuvallisia en suosittele.

Värit ihan kivat mutta laatu mielestäni aivan surkea.

Muutamia olen ostanut mutta kaikki venyvät meillä muodottomiksi kun mielestäni kangas on kovin ohkasta. Siihen nähden mun mielestä hinta on kova. En ole nyt piiiitkään aikaan ostanut. Mielummin maksan hieman enemmän ja saan paremman joka pysyy kuosissaan.

Ovat tosi kivoja paitoja, kivat, kirkkaat värit ilman mitään typeriä kuvia. Meillä tykätään niistä myös.

Saa kaikista Benettoneista (jotka myyvät lastenvaatteita). Hinta taitaa olla 9,90 euroa. Niitä on sekä lyhyt- että pitkähihaisina.

Juuri siitä syystä että ovat tosi ohuita. Talvella voi hyvin pitää neuleen ja paitojen alla. Kesällä taas mukavan vilposia. Eikä meillä ole paidat menettäneet muotoaan, ohuudesta huolimatta. Eikä sen koommin ole edes haalistuneet. Oikea pesu ja nurinpäin käännettynä, ei muuta jippoa. Ja värit on pirteitä.

Kampin benettonilla paitojen hinnat mielestäni 7,90-8,90 riippuen koosta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat