Vierailija

Kiinnitin lapseni turvavöitä,viereen ajoi vanhempi pariskunta,nainen lähti kauppaan ja mies jäi seisomaan autonsa lähelle ja sanoi muijalleen,tuun kohta katson vaan ettei tuo " likka" kolhi meidän autoa lähtiessään. Ikää tällä likalla on yli 35 :)

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vois opetella ajamaan muualle, kuin lapsiperheen paikoille! Tuppaa aina oelmaan paikat täynnä ja ei tosiaan puolillakaan parkkeeraajilla ole lapsia(tai ainakaan enään kotona asuvia ;))

minä sanon heille aina miten toimia,

eli jos vain toisella puolella on auto vieressä,

käsken heitä menemään ulos toiselta puolelta!

tai jos molemmin puolin on autot lähellä, minä avaan heille oven!

Juuri lapsiperheet ovat pahimpia autojen kolhijoita!

Laitetaan lasta turvaistuimeen ja perse pitkällä siinä ovenvälissä roikutaan samalla auton ovi kolhii huomaamatta toisen auton kylkeä.

Toinen juttunsa onkin jo isommat lapset joita ei yhtään valvota vaan ne pämäyttävät auton ovet sepposen selälleen heti auton pysähdyttyä ja taas tulee iskuja viereiseen autoon.

ÄRSYTTÄÄ!!! OPETTAKAA LAPSILLENNE TAPOJA, toisen omaisuutta pitää kunnioittaa eikä kolhia. Laittakaa ovet lapsilukkoon ja avatkaa ne lapsillenne itse ettei satu vahinkoja. Onko se liikaa pyydetty?!?

Meillä itsellämme on lapsia ja näistä asioista on keskusteltu. Puhdasta tapakasvatusta.

Mä en meidän autoja ihan haukkana vahdi, mutta jos vaan mahdollista niin käytän lapsien ollessa mukana, niitä lapsiperheille tarkoitettuja paikkoja. Harmittaa välillä kun nään että niille ajaa joku jolla ei lapsia ole mukana.

Tai sitten saatan ajaa auton kauemmas, paikkaan missä ei ole autoja ihan joka parkkiruudussa. Sekin on jotenkin koomista että, usein kun palaan takaisin autoni luo, niin siihen ihan viereen on joku autonsa parkkiin ajanut, vaikka tilaa olisi ollut jättää vaikka yksi ruutu väliin.

odottavat kiltisti kunnes minä tai mies avaa oven.

Mutta suunattoman ärsyttävää on myös kuskit jotka ajaa ihan kylkeen kiinni.. siis hyvähän se on ajaa se oma pelkääjän puoli kiinni naapuri kuskin oveen.. ite pääsee ihan mukavasti ulos mutta mitenkäs on toiseen autoon meno varsinkin jos on hiukankaan isokokoisempi.... Vois ne muutkin kuskit ajatella. Ja tosiaasia on että eniten ne papparaiset niitä autoja kolhii kun ovat niin v***n sokeita.

aina ajaa hieman väljemmille vesille parkkipaikalla jos on tilaa. Hienojen autojen isännät ja emännät ovat useinmiten tarkkoja autoistaan joten kannattaa ajaa uuden/uudehkon auton viereen, niin voi olla melko varma etteivät reuhauta auton ovia auki.

Yksi vinkki on se että ottaa kamerakännykällä kuvan vieressä olevista autoista. Onpahan sitten todiste siitä lommon tekijästä tai naarmuttajasta.

ajoin parkkiin ja viereiseen autoon oli menossa vanha akka ja ukko. Akka nyrpisteli nenäänsä (mulla on diesel auto) ja rutisi, että haisee palaneelle. Siihen ukko totesi minua tuijottaen, että on taidettu ajaa käsijarru päällä. Meinasin tokaista, ettei meidän automaattivaihteinen liikku mihinkään käppäri päällä mutten voinut kun nauratti niin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat