Vierailija

87 sain, joten ei kehumista... ;)

Käykääpä testaamassa ja kertokaa tuloksenne täällä. =)

http :/ /www .iqout. com/ index .php

Kommentit (35)

sain tästä 120. ja ihan keskittyen. tieteen kuvelhdestä tuli 135. joo, maisterin paperit on.

mutta kiva saada vahvistusta sille etten ole ihan tyhmä.

näihinkin muuten harjaantuu, kun tekee. aikaisemmin en saanut näistä kuviotehtävistä ollenkaan näin hyviä pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain 148, eli 2,31% olisi mua fiksumpia tuollaisissa tehtävissä. Highly intelligent (Mensa level). Olen kyllä aina menestynyt näissä nettitesteissä. Riippuu vähän miten mitataan, mutta olen aina siellä 130-150 pisteessä. Kielelliset on mulle vaikeimpia osioita, mutta mulla onkin lievä lukihäiriö. Englanninkielisissä testeisä tosin kertoo ehkä amerikkalaisten kielitaidosta, että saan (lukion englannilla) niistäkin hyvät arviot. Olen taiteenopiskelija tällä hetkellä kotiäitinä. Kokonaiskuvan hahmotus ja luovuus minun erityisvahvuuksia noissa testeissä.

Mä kyllä oikeasti ihmettelen, että " kukaan" ei " uskalla" laittaa tänne älykkyysosamääräänsä esille. Mehän ollaan täällä nimettöminä... ;)

Tehkää nyt testi hyvät ihmiset...

minua alko hermostuttamaan, kun se itse siirtyy eteenpäin. Tieto siitä, että en voi miettiä niin kauaa kuin haluan, estää minua keskittymästä.

Noin kamaliin pitäisi todella keskittyä.

Mutta. Tuo testi mittaa vain yhdenlaista loogista päättelyä ja hahmotuskykyä. EI todellakaan ole mikään laaja älykkyystesti.

TOISEKSI väsymys heikentää aina tulosta. Jos teis´t testin huonosti nukutun yön jälkeen sait huonomman tuloksen kuin muuten olisit saanut.

Älykkyyttä on niin monenlaista, ettei sitä kuvioilla mitata vaan monipuolisilla testeillä.

Eli jos pärjää hyvin työssä ja elämässä on yks hailee kuinka huonon tuloksen saia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat