Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

odottaako hän sitä innolla? onko jo kova meikkaamaan ja pukeutumaan muodikkaasti? huomaatteko hänessä aikuistumisen piirteitä jo? pelottaako ajatus että nyt alkaa ehkä poikakaverrumba?

Kommentit (3)

yläasteella. Kuvioon on tullut meikkaaminen, liian niukka pukeutuminen, tupakanpoltto, varastaminen, valehtelu, nimikirjoitukseni väärentäminen, ryyppääminen, pojat, luvatta kuvien laittaminen nettiin ja mitähän vielä muistaisin. Sitä ennen oli ihan " kiltti" tyttö, mutta pistän monet asiat kaveripiirin syyksi. Itse tosin kaverit on valinnut.

On jo ihan selvästi ' neiti' - menkat alkoivat jo 9-vuotiaana, samoin rintojen kehitys. Nyt jo haluaa meikata ja pukeutua aikuisemmin. Kovaa kädenvääntöä joka ikinen päivä! =( Jotenkin olin tuudittautunut siihen uskoon, että tällaista olisi vasta yläasteiässä. Harmittaa tytön lyhyeksi jäänyt lapsuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kyllä tullut minulle poikakaverit, aikuistuminen ja meikkaaminen edes mieleen. Tyttö on niin ujo ja hiljainen eikä ole koskaan ollut kiinnostunut meikkaamisesta. Pukeutumisessa hänellä on ollut jo pitkään sama linja. Enpä huomannut suurta aikuistumistakaan, mutta reippautta tuli paljon lisää. Hän osallistuu jopa tukioppilastoimintaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat