Vierailija

Vein aamulla lapsen perhepäivähoitajalle, ja heti kun ovesta päästiin sisälle niin kaksi isompaa hoitolasta huusi leikkiensä keskeltä että " me ei sit leikitä sun kanssa!" . Olen ollut ihan masentunut koko päivän, kun lapselle tuli siitä itku ja jäi niin surullisena hoitoon :-( Mitenkähän selviän lapsen kouluajasta ja muusta kun koko ajan huolehdin kuitenkin, että eihän toisen vaan tarvitse olla yksin ja eihän koulussa kiusata...? Olen todella herkkä ihminen ja siksi tämä onkin minulle niin vaikeaa, mutta kai sitä pitää vaan jotenkin karaistua.

Kommentit (8)

ymmärrän hyvin sun tunteita. itse olen samankaltainen stressailija melkeenpä asiasta kuin asiasta. mutta ammatiltani olen lastenhoitaja ja näen tuonkaltaisia tilanteita päivittäin.. ne ei todellakaan, usko pois ole niin vakavia kuin miltä ensialkuun saattavat näyttää. uskoisin että tällä hetkellä lapsesi leikkii jo täyttä päätä toisten kanssa ja aamuinen kommentti on pikkuisesi päästä jo unohtunut. hyvä hoitaja ottaa tällaiset tilanteet huomioon ja takaa,että lapsellasi on kiva hoitopäivä ja hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja lapsethan ovat lapsia, leikkiminen tuppaa olemaan melkein suurimmaksi osaksi kinastelua muutenkin. Hoitotäti tietenkin torui toisia ja sanoi, että kaikki leikkivät sitten yhdessä. Ja lapsen kertoman perusteella uskon myös, että leikkivät kaikki myös yhdessä päivittäin. t. Ap

Oon vaan koittanu ottaa sen asenteen, että joskus toinen tulee muuttamaan pois kotoa ja on oma elämä. Ei niitä lapsia voi tynnyrissä kasvattaa. ja kaikki tollasethan vaan kasvattaa. ikävä kyllä

ja lapset ne meitä kasvattaa. Todennäköisesti lapsesi on jo mukana leikissä muutaman minuutin päästä siitä kun lyöt oven kiinni. Ymmärrän kuitenkin tunteen, että ei itse ole paikalla ja voi auttaa. Aina tulee ikävä tunne mulle kun vien tyttöni 3v hoitoon vaikka hän iloisena jää. tuntuu että osa minusta kaipaa hänta jatkuvasti kun ei olla lähekkäin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat