Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä olette mieltä? Ollaan käyty katsomassa ja mietitään tehdäänkö tarjous. Keittiö ei oikein miellytä silmää..

Kommentit (15)

Keittiö on semmoista peruskamaa, ei kamala eikä hieno. Sitä en vaan tajua miksi ihmiset haluavat edelleen noita kamalia kalusteliesiä uusiin keittiöihinsä. Keraamisena versiona tuo lattialla pönöttävä malli on erityisen törkeän näköinen. Tasoon upotettu erillisliesi olisi paljon tyylikkäämpi ratkaisu. No, nää on näitä makuasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

halvemmalla. Mekin saadaan omasta rivarista, reipas 100 neliötä yli 130 000 e.. Tuo on ihan kivalla alueella. Me ei tarvita metsää ympärille, sitä on tarpeeksi kesämökillä ;)

Eli ihan kiva ei riittäisi meille ;) Mutta jos se on teidän mielestä juuri _SE_ niin antaa mennä vaan. Minusta siittä puuttui jotain, ehkä liian valjut värit makuuni?

Paljon samaa kun pian valmistumassa olevassa omassa alossamme.

Heräsi heti vaan vahvasti ajatus taas, että miksi ostaa tola hinnalla tuo talo, kun samalla rahalla saat jo itse rakentaa oman maun mukaisen.

Talossa kaikki oli ok, ei kuitenkaan juuri sellasta kun itse valitsisi.

Mäkään en pitäny oh:n tapeteista, se nyt on tietysti pieni -. Lattian sävyn olisin myös itse valinnut tosin.

Me mietimme kauan otammeko keittiöön kerman väriset kaapit vai valkoiset ja tuosta talosta tuli varmuus, että oikea ratkaisu on tullut tehtyä, kun otettiin valkoiset. Näyttävät nuhjaantuneilta valkoisia kodinkoneita vasten.

Nämä nyt ovat vain makuasioita, mutta todellisena miinuksena pidän avointa oh:ta. Lämmityskuluja tulee roimasti enemmän. Turhia hukkakuutioita lämmitettävänä.

Miinusta myös neliöistä ja mh:n määristä. Jos ette tarvi enempää makuuhuoneita, niin silloin lämmitätte turhaa moista neliömäärää. Tuohon pohjaan olisi saanut useamman mh:n.

Plussana hyvä autotalli/varasto!

keittiökin oli ihan ok, eli itse en sitä lähtisi remppaamaan. Ainoa mistä en tykännyt oli olkkarin tapetit, mutta nehän saa äkkiä vaihdettua....

mun mieleatä keittiö ihan ok... ehkä hiukan turhan vaalea...

valkoiset keittiökaapit kun ei oikein oo siivouksen kannalta kivat, eli kaikki paskat näkyy....

hinta ok... tarjoaisin itse tuosta 235 000,-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat