Vierailija

Sinut on kutsuttu klo 18 alkaen kaverisi syntymäpäivää juhlimaan hänen kotiinsa. Tarkoitus ei ole lähteä suoraa ulos vaan viettää ilta siellä ja ehkä myöhemmin mennä ulos puolen yön aikaan jos jaksetaan.

Kutsussa lukee " tarjolla syötävää ja juotavaa, ota omat juomat mukaan jos haluat" . Paikan päällä tarjolla on vain yhtä salaattia ja yksi patonki n. 10 vieraalle sekä ruokajuomaksi yhdet lasilliset kuoharia. Jälkiruuaksi tarjotaan pala kakkua, ei mitään muuta.

Onko tämä sinusta ok?

Kommentit (12)

Itse kyllä järjestäisin tuollaisen kutsun perusteella runsaasti syötävää ja juotavaa. Olenkin karjalaista sukujuurta ja minusta on noloa, jos joku jää kutsuillani nälkäiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja iltaa istumaan. Kutsuttuja oli parikymmentä. Omat pullot pyydettiin ottamaan mukaan.

Ostettiin tietty porukalla lahja ja lahjapöytä olikin runsas - toisin kuin ruokapöytä...

oltuamme pari tuntia emäntä paistoi coctailpiirakoita pellillisen. (ei margariiniä) kaikki meni...

ja omat juomathan meillä olikin... ja vettä.

Vähän ihmetytti...

Mä olen ollut aina sellaisissa juhlissa, joissa on ollut ihan lämminruoka, salaatteja yms. suolaista purtavaa. Sen jälkeen illan mittaan on ollut pientä naposteltavaa koko ajan tarjolla. Ja juomatkin on tarjottu. Ainoastaan kutsussa on ollut maininta tarjolla olevista juomista ja että voi tuoda omia mukana, jos haluaa jotain erikoista.

Olen sitä mieltä, että jos kutsuu vieraita niin sitten ne myös kestitään kunnolla. Nuo omat juomat ymmärrän kyllä, koska joillekin ei riitä mikään..

Mielestäni joku toinen ruokaisa salaatti lisäksi ja suolainen piirakka (x2) ja enmmän leipää olisi ollut jo asiallisempaa. Lisäksi jotain chipsejä, naksuja, poppareita, irttareita kulhoissa mitä voi pitkin iltaa napostella... Niiden omien juomien lisäksi ;-) Ei tuollainen safka 10 hengelle kovia mahdottomia maksa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat