Vierailija

En ymmärrä, ärsyttää ja raivostuttaa. Järjestään kaikki vuokranantajat kysyy että miksi olen kolmen pienen lapsen yh. Mä en tajua, mitä ihmettä se niille kuuluu, miksi mun pitää aina selittää miksei mulla ole miestä?!! Olen sitten varmaankin jotenkin tyhmä, kun en tajua miten se mun vuokralaisena oloon vaikuttaa. Selittäiskö joku?

Ottaa päähän.

Nimim. taas yksi kuulustelu takana.

Kommentit (16)

Ja tämä, että miesvieraita ramppaa alvariinsa, kun on yh!!!! Ja nuo sulle esitetyt kysymykset on ihan ala-arvoisia ap!!!!!!

T: toinen yh, joka maksaa aina ensin vuokran (ei saa edes asumistukea), jolla ei ramppaa miehiä eikä muutenkaan vietä rietasta elämää. ARG!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

maksa vuokriaan, tai tuhraavat seinät vaikka lupaavat olla siististi. Seuraava vuokralainen nyrpistää nenäänsä ja vaatii seinien maalausta että tulisi asumaan.

Vuokranantaja vastaa siitä, että kylppärissä ei ole hometta ja keittiön varusteet toimivat, ei se ilmaista ole.

On aivan selvää, että vuokranantaja selvittää luotettavuutta, ja jos tuntuu siltä, että elämä on huithapelissa, niin ei kiinnosta ottaa riskiä sellaisen vuokralaisen kanssa josta ei tiedä maksaako vuokraa vai ei.

Kyselemällä ja reaktioita tarkkailemalla saa jo ihmisestä edes vähän selvää.

Jos on vain yksi aikuinen maksamassa, niin riski jäädä ilman vuokrasaataviaan voi olla kohonnut.

Jos lapsia on useita ja eri miehille, se voi olla merkki boheemiudesta tai kyvyttömyydestä suunnitella tulevaisuutta. Jos miesystävät vaihtuvat usein, vuokranantaja saa naapurit niskaansa.

On aivan selvää, että vuokranantaja yrittää hieman selvittää millainen ihminen haluaa tulla asumaan.

Vuokranantaja hakee asunnolleen mahdollisimman varmaa vuokranmaksajaa, ja osallistuu hyväntekeväisyyteen muulla tavoin kuin nollavuokralla.

Kun nimenomaan jo ekaa kertaa soittaessani olen jo sanonut että olen kolmen lapsen yh. Ja viimeistään asuntoa kattoessa ne utelut alkaa. Että ei mee tajuntaan.

Alkuun otin ihan huumorilla, mut nyt kun oon saanu selitellä jo useammalle samat jutut, alkaa ärsyttää. Mun elämä, mun päätös, mit vit se kelleen kuuluu onko lasten isä pettäny ja jättäny vai oonko mä lähteny ja jättäny sen. Argh.

Ja kyllä, olen painottanut aina että vuokrat tulee hoidettua vaikka sitä hemmetin miestä ei olekaan. Että en todellakaan ole edes kiinnostunut asunnoista joissa liian korkea vuokra.

Tekis mieli vaan unohtaa koko muuttoajatus ja jäädä tänne rauhattomien naapurien keskeen asumaan.

ap

Vuokranantaja kysyi, että missä mies on kun kahden lapsen kanssa menin asuntoa katsomaan. Kerroin olevani yh. Hän lupasi asunnon heti minulle, vaikka ydinperheitäkin oli hakemassa samaa asuntoa! Kiitos ihanalle vuokraemännälle! =)

miten sä oot joutunu tuohon tilanteeseen, missä lasten isä on. Yks kysy jopa että minkä suuruista elatusapua saan. Ja joka ainoa vielä kysyy samaa. Oon ettiny jo pitemmän aikaa toista asuntoa, siispä kokemusta useammista vuokranantajista on kertynyt.

Mua ärsyttää ja raivostuttaa, eikö se ole ihan mun oma asia, miks mulla ei ole miestä.

Ja mikähän tuohon kysymykseen sitten on oikea tai väärä vastaus? Mitä ne sillä tiedolla tekee???????

*ärsyyntynyt ap*

Sitäpaitsi, mun logiikalla ajateltuna yh on varmempi vuokranmaksaja kuin esim pariskunta. Koska yhn on turvattava lapsille asunto päänpäälle,eli vuokrat on hoidettava.

Mut ehkä sitten olen pahasti pihalla yleisesti kaikkien muitten ajatusmaailmoista..

ap

En ole vuokranantaja, mutta eipä tulisi mieleenkään tuollaista udella jos olisin vuokranantajana. Pääasia on, että vuokrat maksetaan oli sitten yh tai ydinperhe.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat