Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksiköhän sitten pyysivät edes kummeiksi. Itse olen todella aidosti ilahtunut tästä kummiudesta ja haluaisin joskus nähdäkin kummilasta mutta aina vaan kieltäytyvät tapaamasta. Syiden lukumäärästä voisi tehdä jo kirjan.

Kommentit (4)

Meidän lapsen kummit eivät juurikaan tapaa kummilastaan muuta kuin synttäreillä. Joululahjankin toivat vain postilaatikkoon ja textasivat, että pukki poikkesi postilaatikolla...

Kerran kesässä puolipakollinen tapaaminen. Ovan (muka) kiireisiä ja tosi täynnä oman lapsensa erinomaisuutta.

Harmittaa. Ennen kummiksi pyytämistä oltiin lähes kuukausittain tekemisissä.

itse ajattelen, että elämä vie eteenpäin ja tilanteet muuttuu, eikä aina läheisiltä tuntuneet ihmiset jää loppuelämäksi läheisiksi.

Itsellä ei ole montaakaan hyvää ystävää nuoruus vuosilta, vaikka silloin meillä oli todella tiivis kaveriporukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kohtalo toveri..

Meidän kummilapsen perheen kanssa välit meni oudosti poikki, soittaessani koska sopisi tulla käymään ja esim. synttärilahjaa viemään oli tosi hankalaa löytää aikaa.. Lopulta luovutin, kun meni hermot.

Nyt vain suren kummilastani, joka varmaan ihmettelee miksei kummi pidä yhteyttä... Usein on kummilapseni ajatuksissani kuitenkin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat