Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei siis mitään sitoutumislässynläätä, vaan kivaa meno- ja seksiseuraa kesähelteille.

Kommentit (33)

Jonka on hyvä näkyä myös sängyssä. Olen täysin vapaa, eli ei tarvitse pelätä sotkevansa mitään.

Minulle on sama, onko nainen tumma vai vaalea, pitkä vai lyhyt. Tärkeintä, että on sopusuhtainen ja ensimmäinen ruumiinosa, johon naisessa kiinnitän huomiota on silmät.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Siihen komean ja kolmikymppisen väliin ei tule pistettä. Vinkiksi vaan, jos haluat

jatkossa tehdä vaikutuksen myös oikeinkirjoitustaidoillasi;)"

t. ap

no siinä tapauksessa täällä voisi olla sinulle sopiva kisu, jos tarpeet kohtaavat molemmin puolin... kolmekymppinen, vaalea, muodokas, miltä kuulostaa? Toivottavsti olet pitkä ja tumma? Oletko varattu vai virallisestikin vapaa? En hae vakituista kumppania, mutta en myöskään halua sotkeutua toisten kuvioihin.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta sanotaanko näin, että pidän kyllä huolta ulkonäöstäni.. :)

ap

Osaa ne rumatkin käydä kuntosalilla ja parturissa. Ja sitä paitsi, tuosta vaatimattomuudesta päätellen olet nainen.

Lapset jo isoja eli aikaa minulla on. Nautin elämästä ja itsestäni,olen onnellinen :) Voisit sopia kesääni... 4 viikkoa saan olla itsekäs ja ihana.

Haluan kissan vain kesänajaksi ilman kummaltakaan suunnalta tulevia sitoutumispaineita.

Ja kiitos, tähän ketjuun on tullut jo monta kiinnostavaa ehdokasta. Jos haluatte jatkaa juttua, niin laittakaa mailia... vompatti69@luukku. com

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat