Vierailija

Eli meidän perheen piti lähteä miehen vanhempien kanssa lomamatkalle etelään. Kustannamme itse omat kulumme, mutta matkan järjestely on ollut anopin hoidossa ja anoppi on meitä alunperin mukaansa pyytänytkin yhteiselle reissulle. Eli itse olisivat olleet joka tapauksessa menossa?

Lentoliput oli siis tilattu ja varausmaksut maksettu. Nyt anoppi laittoi viestiä, että on perunut osuuteni matkaan ja palauttaa varausmaksun minulle. Mies ilmoitti että aikoo lasten kanssa joka tapauksessa lähteä!!

Siis onko tämä mielestänne ihan oikein?

Kommentit (20)

jo on jostain tyhmästä pikku asiasta riitaa, niin vaatisin miestäni jättämään reissun vanhempiensa kanssa väliin, ja varaisimme itse toisen matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyse oli ihan pikkuriidasta, mutta anoppi otti siitä niin nokkiinsa, ettei suostunut antamaan anteeksi vaikka pyysin. Vaikken kyllä ymmärrä miksi mun olisi pitänyt pyytää anteeksi, jos loukkaantuu siitä ettei saa mielensä mukaan järjestellä lapsen synttäreitä...

Ap

Aika törkeä temppu. Oma mieheni ei kyllä tuossa tilanteessa lähtisi lomalle myöskään. Sinuna sanoisin ,että lapset jää sitten myös kotiin.

Ensinnäkin, anoppis on ihan idiootti. Mutta että miehesi aikoo joka tapauksessa lähtä?!!? Mikäs riita teillä oikein oli? Liittyykö miehesikin siihen jotenkin ja on myös suuttunut sinulle?

mutta en usko, kun tämä äiti sentään oli itse maksamassa lippunsa.

Sitä en edelleenkään tajua, miksi niiden appivanhempien kanssa pitää väkisin lomailla.

synttäreitä. Mitä ihmettä se sille kuuluu??

Mun mielestä se on ihan vaan sun ja miehesi asia minkälaisia juhlia järjestätte. Anopilla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

Ihme tyyppi! siis anoppi:)

Eli luottaa vissiin siihen eikä sen takia ole perunut. Muttapa minäpä perun nyt saman tien ainakin lasten lomat!.

Ja vaikka anoppi leppyisikin, en kyllä sille matkalle enää lähtiskään. Ollaan oltu ennenkin etelässä ja kaikki mennyt ihan ok ja meillekin hyvä, että saadaan omaa aikaa kun ollut " lastenhoitajat" mukana. Ap

elämässäni kaava olisi tämä:

miehen ja lapsen matka peruutetaan. Koska matkan peruuntuminen on lapselle pettymys niin perheemme lähtisi omalle lomamatkalle (eli tekisi uudet varaukset). Asiaa helpottaa se, että olen yhteishuoltajana myös osapuoli, joka voi yksinkertaisesti ilmoittaa ettei lastani viedä ulos maasta tällä kertaa. Eli en suostuisi, koska olisin erittäin raivoissani.

Kenen kanssa miehesi onkaan naimisissa? Äitinsä? Anoppi vaikuttaa juttusi perusteella aika ihmeelliseltä, mutta miehesi se vasta oudosti käyttäytyykin! Eikö tuollaisessa tilanteessa pariskunnan pitäisi ikään kuin seistä yhdessä rintamassa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat