Vierailija

seksiä. Muuten hän on ihan huomioonottava rakastaja, mutta aika ajoin tekee tuon saman tyrmäävän tempun.

Kommentit (15)

Kun muutettiin yhteen, niin mies ei voinut millään vastustaa kiusausta: Aina kun kumarruin noukkimaan lattialta jotain tavaraa tai roskaa, niin jos mies vain suinkin oli sillä etäisyydellä, niin piti kädellä survaista vaatteiden läpi sinne päin.

No minä tietenkin aina ulvahdin ja suutuin, mikä oli miehestäni vain kivaa. Ja taas seuraavalla kerralla teki niin, ja minä suutuin aina enemmän. Siinä meni aikansa, ennen kuin se tajusi, että ihan tosissaan minä en esitä suuttunutta, vaan se on todellakin inhottavaa.

No tän seurauksena minä en nykyäänkään uskalla poimia leluja lattialta jos mies on paikalla. Tai jos rohkeasti niin teen, niin käännyn niin päin, etten vahingossakaan pyllistä mieheen päin. Ja jos joudun jostain kaapin takaa kaivamaan, jolloin on siis pakko kumartua just siihen tiettyyn suuntaan, niin vieläkin laitan miehen vannomaan, ettei se koske minuun, kun nyt kumarran.

Ja mies aina sanoo, että ei todellakaan koske minuun enää. Mutta silloin aikanaan se ei mennyt jakeluun, niin minulla on vieläkin epäluottamus, ettei se vaan saa päähänsä kokeilla joskus yhden kerran - kuin joku uhmaikäinen.

Että miten voi mies olla niin tyhmä, ettei tajua, että seksihän siitä kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten tulee tiuskaistua kun ei jaksa yhtään käsiä pimpissä silloin kuin siivoilee. Ja siitenhän se suuttuu ja se siitä.. Piikitellään vielä pitkään. Et ku et sillon halunnut. Vitsi mikä ääliö.

Ja tee se aina uudelleen. Sillä sun mielestä se on kivaa.

Ja sano miehelle, että teet sen siksi, että saisit seksiä.

Sit jossain kohdin pitää tietty vääntää rautalangasta yhteys miehen sormipeliin. Ei se sitä muuten tajua.

Ei ole sanonut kaikkia ajatuksiaan ääneen ennenkuin 14 vuoden yhdessä olon jälkeen, mutta viimeisen lapsen tulon jälkeen on kyllä puhuttu suut puhtaaksi. :( Ja on sentään tosi hyvää seksiä myös, mutta tuommoinen... ja pahenee vaan, jos pitelee puutteessa (kun on niitä lapsia...).

Ei ne muista. Eikä tajua. Eikä aina edes halua tajuta. Onko jollain muka mies, joka ei joskus tekisi noin, ja on silti hyvä rakastajakin ja säännöllistä hyvää seksiä? Jollain kavereilla on miehiä, jotka on täysin korrektejä käytökseltään, mutta seksistä eivät ole kiinnostuneita ollenkaan muuta kuin pakollisessa lapsentekomielessä. En ihan niinkään ääripäämiestä ottaisi, eli parempi sietää tuota luolamieskäytöstä.

Suudellaan 2 minuuttia ja heti on käsi siellä. En myöskään uskalla kumartua kotona. Ja aina kun kävelen ohi niin pitää läimäyttää persettä. Kaiken huippu on että mieheni ei ymmärrä miksi ostan pikkuhousunsuojia kun eihän mulla ole kuukautisiakaan (hormonikierukka). Ja mies luulee että valkovuoto tarkoittaa sitä että on kiihottunut ja ajattelee muita miehiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat