Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tyttäreni jumppaharrastuksen kevätnäytös oli viikonloppuna. Ryhmässä oli 3-4 vuotiaita ja esittivät pienet tanssi- ja lauluesityksen. Kotiin tulleessa lappusessa kerrottiin, että lapsille saa tuoda kukkia loppukiitoksiin. Mieheni oli sitten hakenut omalle tytöllemme 4,5v todella suuren kimpun vaaleanpunaisia ruusuja. Mua jotenkin huvitti tuo, kun muilla lapsilla oli tyyliin yksi ruusu tai neilikka (itsekin olisin vaatimattomammin hoitanut tuon) ja meidän muksulla kauhee puska. Ja isukki oli ylpeänä katsomossa :)))

Sivut

Kommentit (31)

omassa ketjussa voi perustella viestiään ja vastata ihan mihin huvittaa :D

Ensin valitetaan kun ei kommentoida vastauksia ja nyt pitäisi pitää nuppi ummessa eikä selitellä?

t. ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kovasti selittelet. Et kai olettanut että saat pelkästään positiivisia ja ihailevia kommentteja täällä av:llä. Kannattaa kirjoittaa nimimerkillisille palstoille jos ei kritiikiä kestä. Täällä sitä tulee aina.

Kaikki ei vaan voi sietää sitä, että joillain on noin suloisesti toimivia miehiä. Omansa varmaan kittaavat keskaria sohvalla ja äyskivät lapsille. Tämä suomalainen kateus on ihan omaa luokkaansa.

Sinulla on varsin ihanan oloinen mies, kyllä siitä saa vähän ylpeilläkin!

Kyllähän nuo tytöt erilaisessa asemassa usein on isän silmissä. herättää suojeluvaiston ja erilaisen ylpeyden. Yhtä rakkaita ne pojatkin ovat, mutta suhde on erilainen.

Poikien vastaavanlaisesta huomioimisesta tuskin koskaan. Eikös ne lapset kuuluisi olla samanarvoisia, varsinkin kun kaikkien av-mammojen mielestä juuri heidän miehensähän halusivat ja toivoivatkin tyttöjä ;-D

kun nämä riittävät. Jos tyttöä kaipailisin, niin mikään ei olisi estänyt tekemästä lisää lapsia. Kunhan vaan sanoin mielipiteeni, kun vastaavanlaiset isä-tyttöviestit toistuva aina tasaisin väliajoin. Kun isä touhuaa poikien kanssa tai käy tämän juhlissa, niin siitä harvemmin kukaan kirjoittaa. Näin se vaan on!!

mukavalta perhe-elämältä, josta saa olla ylpeä ja iloinen!

Minäkin olen aina iloinen kun mies viettää aikaa lapsen kanssa ja vie joka paikkaan ja ottaa mielellään mukaansa eri juttuihin. Voi olla ihan normaalia, mutta silti olen siitä iloinen ja miluusti kehun sitä!

En minä isän osoittamasta huomiosta niin yllättynyt ollut, huvittunut vähän vain. Ja hellyyttävää se oli minunkin mielestäni. Mutta juuh, kyllä tuo isi aivan yhtä ylpeä on pienistä pojistaan. Tämä nyt vain oli yksi tilanne-esimerkki.

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat