Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Moi,

pääsin vähän aiemmin, joten menen syömään Antin kanssa Mabeen, älä laita ruokaa neljäksi. Menen ruuan päälle käymään Mikon luona katsomassa miten sen veneen laitto edistyy. Jos sieltä pääsen ajoissa, niin ehdin käydä illalla vielä salilla. Silititkö minulle huomiseksi uuden paidan? Ja menen käymään Tuomon varpajaisissa salin jälkeen, tulen kotiin puolilta öin. Miten pojat, vieläkö ovat nuhaisia? Ennenkuin menet nukkumaan, väännä sauna päälle puolille öin valmiiksi.

Että tämmöistä ukko viestitti hetki sitten, arvatkaa vituttaako. Ei ole herraa pojat nähneet kuin krapulassa sunnuntai-iltapäivänä. Muuten liikuskelee talossa muiden nukkuessa, nuorempi herää aamulla siihen, kun ulko-ovi kolahtaa herran selän takana.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vastaa:

Ok mieheni. Homma hanskassa. Pokien nuha on jo parempi. Lähden huomenna viikonlopuksi lontooseen. Ajattelin ilmoittaa et tiedät varautua. Lähden aamulla klo 9.00 ja tulen takaisin sunnuntai iltana klo 12.00. Laitako saunan siksi kun tulen? Ai niin onhan luottokortissa vielä tilaa? Jos ei niin viitsisitkö soittaa pankkiin ja nostaa rajaa tai maksaa laskun

rakastava vaimosi

ja sinä meinaat sitten palvella tuota " ihanaa" miestäsi? Hah, voi että mitä tossukoita.

Isällä on velvollisuus olla aktiivisena osana lastensa elämää. On väärin, että hän joka ilta juoksentelee kavereiden kanssa kun perhe odottaa kotona. Sinä voit vaatia muutosta, mutta jos et sitä tee ei auta valitus.

vai ehtiikö se sinun tarpeitasi muistamaan, taitaa tuollaisella menevällä miehellä olla pari opiskelijaneitosta, jotka tyydyttävät seksuaaliset tarpeet?

Ota avain pois mokomalta, nukkukoon hotellissa, miksi palvelet tuollaista olentoa?

Kyllähän meilläkin on, kun miehellä on töissä kiireitä, ihan samanlaista. Mutta ei kyllä kavereiden luona hillu. Kyllä miehen paikka on kotona perheensä luona.

Meillä olemme sopineet, että saa lähteä iltaisin, mutta tasapuolisesti, eli alkuviikko on mun aikaani ellei hänellä töissä ole ongelmia, eli minä saan lähteä n 3 tunniksi liikkeelle ilman lapsia. Loppuviikosta mies lähtee. Ja sunnuntait ollaan koko perhe yhdessä, käymme retkellä, sukulaisissa, pari kertaa viime talven aikana kävimme kirkossa!

Pistä ukkos priorisoimaan menonsa, kyllä perheellekin on jäätävä aikaa, joka päivä.

Miksi mokomasta suuttua? Ainoa asia mikä mua ehkä vaivais, on toi sauna, mä en itse jaksa valvoa noin myöhään ja ajastinta meillä ei saunassa ole. Eli jäisi sauna lämmittämättä, mutta enpä ottais murhetta siitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat