Vierailija

Eli etuovi kohde 120858

Mielipiteitä?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli tuo lattia on yksi mikä vähän mietityttää. Merbau ihan tavallisena olisi ehkä kauniimpi.

Talo on ulkoa päin mielestäni todella kaunis. Sisälläkin pidän esim. ikkunoista, mutta onko talo sisältä liian modernin näköinen ulkokuoreen? -ap

Asumme Espoossa, joten ainakin täältä katsoen hinta halpa. Saisimme omasta paritalostamme 90 neliötä saman hinnan.

Minusta hyvä/erinomainen pohja lapsiperheelle. Olohuoneen ikkunat kivat ja minä pidin takastakin. Keittiö ja kodinhoitohuoneen kaapit eivät miellyttäneet, mutta pahempiakin olen nähnyt. Tapetit myös vaihtaisin. Terassi oli kamala kapea käytävä, mutta ainahan senkin voi laajentaa.

Mutta jos olisin tuolla suunnalla ostoaikeissa, ostaisin. Sanoisin, että aika vaikea löytää paljon toimivampaa pohjaratkaisua, kun selaisee noita myytäviä taloja

Sisustuksella vähän persoonaa peliin niin hyvä tulee. Tapetit tosin ei miellyttäny, mut muutoin tosiaan ihan ok ja tapetoiminenhan ei ole kovinkaan iso muutostyö, jos muuten asunto miellyttää. Terassi vai mikä lie TODELLA pieni ja ahtaan näköinen...

Vierailija:

Lainaus:

Nimittäin lattia, mosaiikkimerbauta, on aika kallis vaihdettavaksi.

Vierailija:

Lainaus:

muun pinnan remontoisin, koska kuosi ei miellyttänyt. Terassi tuntui todella ahtaalta käytävältä

en voisi elää kodissa, josta en pidä. Hinta ei silloin ratkaise. En sano, että makusi olisi huono, vaan että meillä on erilainen maku.

Nimittäin lattia, mosaiikkimerbauta, on aika kallis vaihdettavaksi.

Vierailija:

Lainaus:

muun pinnan remontoisin, koska kuosi ei miellyttänyt. Terassi tuntui todella ahtaalta käytävältä

Tapetit ei miellyttäneet, mutta ne nyt vaihtaisin varmaan aina kun muutan. Joku kammoksui mosaiikkiparkettia, itse tykkäsin siitä, vaikka tuskin sellaista laittaisin. Takasta en pitänyt yhtään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat