Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen käyttänyt sitä n. 3v ja aina toiminut hyvin. Normaalistihan sitä ei tarvitse laittaa edes joka päivä, vaikka kävisi suihkussakin välillä.

Eilen kainalot tuoksahti oikein kunnolla. Kävin aamulla suihkussa ja laitoin dödöä. Illalla kävin saunassa, mutten laittanut enää dödöä.

Aamulla taas kainalot haisi hielle ja pyyhin ne kohteuspyyhkeellä ja laitoin dödöä... ja taas tuoksahtaa!

Oonks mä tullut immuuniksi tai jotain?

Kommentit (13)

Se pitää laittaa aivan kuivaan kainaloon, muuten kirvelee älyttömästi. Ekalla kerralla onnistui, enkä hikoillut lainkaan (tätä ei ollut tapahtunut moneen vuoteen). No toisella kerralla laitoin samalla tavalla, mutta hikoilin heti sen verran, että alkoi kirvelemään. Ainettapa ei pestäkään noin vaan pois, ja se helvetillinen kirvely vei yöunet lähes kokonaan.

Triple dry toimi minullakin aluksi, mutta nykyisin ei enää auta kunnolla. Onneksi muutimme ulkomaille, ja nyt löysin dödön joka todella toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikkakin " väärin" eli heti pesun jälkeen ja välillä se alkaa pettämään niinkuin muutkin ja vaihdan " tavalliseen" välillä ja taas toimii

Kosteuspyyhkeissä ties mitä kemikaaleja ja hajusteita.

Vierailija:

Lainaus:

.... pyyhin ne kohteuspyyhkeellä ja laitoin dödöä... ja taas tuoksahtaa!

Oonks mä tullut immuuniksi tai jotain?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat