Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ymmärrän yh:t (mies häippäsee kesken odotusajan) ja taloudellisesti tiukilla olevat, mutta miten esim. esikoistaan odottava voi TIETÄÄ, ettei aio jäädä hoitovapaalle?

Kommentit (10)

mutta voihan se mieli muuttuakin matkalla. Eli huomaa vanhempainvapaan lopun häämöttäessä että haluaakin jäädä hoitovapaalle, vaikka etukäteen oli kovin varma töihin paluustaan. Toisinkin päin tiedän käyneen, että etukäteen hoitovapaalle jäämistä suunnitellut onkin ehdottomasti halunnut takaisin töihin heti kun vanhempainvapaa loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen kotona siihen asti kuin lapsi täyttää 3vee. Nyt 2,5vee ja kotona ollaan ja odotellaan toista lasta eli kotona olo jatkuu vielä pitempäänkin.

palaan töihin seuraavan vuoden syksyllä. Kerroin sen myös työnanatajalle. Kun syksy tuli en ollut ollenkaan valmis menemään takaisin. No palasin osa-aikaisena. Palkka nousi reilusti ja työnanantaja arvosti.

Kun jään toisesta lapsesta kotiin, en tule todellakaan kertomaan paluuajankohtaa, tai jos pakko on ilmoittaa kerron että olen kotona pidempään kuin yhden kanssa.

Mun kaveri meni töihin kun vauva oli 9,5kk. vauva on päivät hoidossa 10 tuntia!!!!!!!

Syynä oli kuulemma raha (mies hyväpalkkaisessa ammatissa) ja se että " mä en kestä olla enää kotona" . Olis vähän miettinyt sitten, kannattaako niitä lapsia sitten hankkiakaan!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat