Vierailija

Ystäviä on mutta heilläkin perheellisinä rajoitetut mahdollisuudet auttaa.

Mistä saisin sellaisen kodin " hengettären" , jonka avulla saisin pidettyä kodistamme huolta ja lähinnä auttamaan minua kodin ja lasten

huolenpidossa.

Takana vaikea ero, vakava sairaus, työttömyys ja pitkä kotiäitiys ennen näitä muita. Nyt sitten kun kuvittelin toipuvani sain kuulla sairastavani rintasyöpää.

Kuvittelin, että ensi syksynä olisin jo hakeutunut työmarkkinoille.

Ihan mihin työhön vain.

Vuodatin tänne kun en tiennyt minne muuallekkaan.

Kommentit (27)

Muista kuitenkin, että rintasyöpä on yksi hyväennusteisimmasta syövistä! Paranet varmasti! Rohkeasti vaan pyytämään ystäviltä apua. Monet eivät uskalla syystä tai toisesta lähestyä syöpäpotilasta.

Sieltä et tietenkään saa ketään, joka tulisi palkatta kodinhoitajaksi. Mutta jospa sieltä löytyisi joku, joka voisi tulla teille juttelemaan ja jakamaan kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sieltä voi löytyä auttamishaluisia ihmisiä (kuten joku aiemmin tässä ketjussa). Kysy seurakuntasi diakonilta. Kirkkoon ei tarvitse kuulua tälläistä apua saadakseen.

Kiitos teille, olette kultaisia!

Lähinnä kaipaisin sitä käytännön apua kotona. Kotona on jatkuva kaaos.

Haluan tietenkin pitää lapset lähelläni.

ap murehtii ja miettii

tukihenkilöitä, joiden kanssa voisit asioita hoitaa. SPR:n ystävänpalvelustakin voisi löytyä apua. Kysy myös kotipaikkakuntasi sosiaalitoimesta perhetyöntekijää avuksesi.

Toivottavasti näistä olisi edes hieman apua! Voimia!

Itselläni on kolme lasta ja olen vielä syksyyn asti kotona.

Olisiko minusta apua?

Sinulla 14. riittää hommia ihan kotonasi omien lastesi kanssa.

Kiitos Sinulle empaattisuudestasi ja ystävällisyydestäsi

ap

Seurakunnalle jo soitin kun haluaisin löytää esim. yh:n jonka lapset tulisivat vkloppu kylään. Nuorin lapsemme 9v. Lasten kanssa touhutaan kaikkea arkista yhdessä ja isi tekee " miesten" juttuja lasten kanssa paljon. Asumme Rekolassa.

Ystäväni ovat tosiaankin kaikki kiireisiä ja heillä omat perheensä murheineen.

Tavallaan tunnen jääväni yksin. Voin kyllä jutella päivittäin mutta kun en jaksa tästä kodista huolehtia.

ap

Hänen äitinsä ja veljensä tulivat toiselta puolellta maapalloa apuun. Toipuminen noin isosta leikkauksesta kestää, hoidot väsyttävät ja tulevaisuus pelottaa.

Itse autan lasten kanssa ja vien häntä hoitoihin. Olen iloinen, että saan auttaa. Hän on tärkeä ihminen minulle.

joku jo kirjoittikin monilla Syöpäyhdistyksillä on tukihenkilöitä, joilta varmasti voisit kysyä asiasta. Varmasti ymmärtävät, kun ovat itse syövän sairastaneet.

sit kuitenkin aina usea hyvä viikko välissä.

Siellä etelässä on säteissä ramppaaminen kivempaa, kun on samassa

kaupungissa säteet. Siinä menee noin vartti + matkat.

Kyllä selviät hienosti!! Ystävien tuella ja toivottavasti löydät vaikka rintasyöpäyhdistysten porukoista vertaistukea. On myös meille " nuorille" kanssasisaria.

Et ole yksin! Päivä kerrallaan menet eteenpäin ja kun hoidot on ohi, menet sitten työelämään.

Elikäs noin 8 kuukauden päästä.

Toisaalta voit ajatella, että nyt on sulla aikaa, perheellesi, lapsillesi, kodillesi ja itsellesi.

Ota tämä matkana, josta saat myös paljon hyvää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat