Seuraa 

Hei!

Tässä vähän omaa tarinaa. vuonna -99 lopetin pillerit ja vuonna 2001 tuli luomu plussa, joka jo kohta 6-vuotias pirpana:) Toista lasta aloimme yrittämään heti perään ja muutaman vuoden yrityksen jälkeen hakeuduimme hoitoon. Minulla on PCO:hon viittaavat munasarjat, mutta kierto aina ollut ok. Miehellä on simpat heikohkoja. Kokeiltiin clomeja moneen kiertoon tuloksetta. Inseminaatiox2 ja negat molemmista. 1. IVF syksyllä -06 nega, 2. IVF loppuvuodesta -06 nega. 1. PAS helmikuussa -07 ja plussa, joka kesken rv 5+?. Jälkitarkastuksessa kävin kolme viikkoa keskenmenosta ja 17mm follikkeli köllötteli masussa ja kaikki oli muutenkin palautunut ja ok. Kuukautisia ei kuulunut ja tein jälleen PLUSSA testin:) Siis tämä luomuna!!!!!! Soitin klinikalle ja pyysivät verikokeisiin. Hoitajan mukaan laskettuna jälkitarkastuksesta ja follista hedelmöittymisestä olisi ollut korkeintaan 13 pvää ja tuolloin hcg oli 46. Tänään kävin uudelleen verikokeissa ja hcg oli noussut yli 1000 ja nyt siis hedelmöittymisestä21pvää. ( Olin, niin jännittynyt etten kuullut oliko 1090, 1190 vai 1900..:), mutta kuiteskin. Olisin kysellyt teiltä miltä nuo arvot kuukostavat?? Kiitos jos joku jaksaa vastailla!

Terv: Pulmu

Kommentit (4)

Ja onnea teille myös tosi paljon ja tarrasukkia kyytiin!! Sulla kuulostaa tosi hyvältä sun arvos:) Mä en mee enää uusinta verikokeeseen, kun hoitsu sanoi arvon olevan hyvä ja nousseen hyvin viikossa...???? En sitten tiedä. Pelottaa vaan, että miten tässä käy:( Ultra mulla 14.5, että siihen asti epätietoisuutta, ellei vuoto ala sitä ennen.

Jos jollain vielä samanlaisia arvoja ja raskaus kuitenkin jatkunut normaalisti, niin olisitko ystävällinen ja kirjottaisit siitä minulle. Kiitos Oikein paljon:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kävi vähän samanmoinen tuuri kuin teillä...lasta tekemällä tehty kolmisen vuotta ja nyt alkuvuodesta ivf ja pas ja toinen pas piti vielä yrittää luomukiertoon mutta kun olin kp9 ultrassa,jäi pas:sikin kesken ku ei kuulemma mitään toimintaa munasarjoissa..

No, päätettii että seuraava pas tehä lääkkeellisesti ja ei ku menkkoi ooteleen..

Ei tullut ja ajattelin että tehää testi...ja hupsista, sehän oli plussa=)

Periaatteessa menkoista laskien olisi nyt rv6+2 mutta mitä ilmeisemmin noin viikkovähemmän koska ovulaatio on ollut myöhään..jos se olisi ollut aiemmin niin lääkäri olisi huomannut sen kyllä ultrassa..

Eli koska mun kierto heittelee jonkinverran, nyt oli mitä ilmeisemmin pitkä kierto ja aavistellusta hedelmöittymisestä olisi kulunut n 24vrk niin tuolloin tulokseksi tuli 5320.

Tuo on hyvä lukema jos tosiaan ollaan tavallaan viikko jäljessä menkoista laksettuna, mutta jos olisi jo tuo rv6 ollut tuossakohtaa ni on kyllä reippaasti viitearvojen välissä mutta sitte ei ihan huippuluokkaa...mutta kuten sanoin, uskomme vakaasti myöhäiseen ovikseen tässä kierrossa=)

Meetkö sä uusintatestiin?

mulle sanottii että voin mennä jos haluan, että jos on laskussa tai nousussa ni tiedetään miten asiat on..mutta koska myöhäinen hedelmöitys on enemmän kuin todennäköinen, odotan ultraan mikä on 7.5 eli puolentoista viikon päästä.....

Niin ja Onnea teille hurjasti, meitä yllättäjiä täällä näyttää olevan=)

mulla on munajohtimet täysin tukkeessa eikä niistä " pitänyt" mennä mitään läpi mutta kuinka ollakaan;)

Väsymys, huono olo silloin tällöin ja arat rinnat kyllä kertovat että raskaanahan sitäollaan=)

Onko sulla oireita jo? melkein samoissa kun mennään näköjään=)

Mulla meni näin: plussasin pasista ja pp14 hcg oli 98, eli alakanttiin. Menin uusintatestiin ja pp21 hcg oli tasan 1000, edelleen alakanttiin. Pelkäsin koko ajan pahinta, mutta ensimmäisessä ultrassa 7+1 siskiö näkyi ja sydän pamppasi. Lääkäri sanoi, että hcg-arvot voivat vaihdella suurestikin ja jos sikiö näkyy ensimmäisessä ultrassa niin arvoilla ei enää ole merkitystä.

Eli, eiköhän teillä molemmilla ole asiat juuri niin kuin pitääkin. Toivottavasti meidän kaikkien pienet pysyvät kyydissä loppuun asti. :)

Ai niin, ja onnittelut yllätysplussista!

tonttu 9+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat