Vierailija

Terve.

Olen nuori 5kk ikäisen lapsen äiti. Ongelmana on ilma joka menee pimppaan yhdynnän aikana. ei niinkään ne äänet mitkä sieltä tulee vaan se että seksi ei synnytyksen jälkeen ole tuntunut miltään!

todella pettynyt olen. Olen treenannu lantionpohjalihaksia säännöllisesti, mutta ei sekään näytä auttavan. Mieheltä olen kysynyt että häiritseekö sitä ja sanoo että ei häiritse, mutta kyllä sen huomaa kun ei entiselle duraselille seksi kelpaa... :(

Onko kohtalotovereita? ..vinkkejä otan vastaan mielelläni..

-lörppö-pimppi

Kommentit (3)

Toi hissujuttu onkin rankka :)

oon siis ihan neuvolasta saaneiden ohjeiden mukaan tehny noita liikkeita aamulla ja illalla 10... mut ehkä pitäis jo ruveta vähän enemmän...

hyvät kevään jätkot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lihakset ovat ne, joilla voit niin halutessasi lopettaa pissaamisen kesken kaiken - kannaattakin harjoitella ensin juuri vessareissulla, että harjoittelee oikeita lihaksia.

Purista lantionpohjanlihaksilla tiukasti yhteen, pidä niin kauan kuin pystyt ja laske hitaasti rennoksi. Tee 20 kertaa, ja toista vähintään 20 kertaa päivän aikana.

Kun lihakset alkavat kehittyä voit kuvitella lihasten pitelevän hissiä sisääsi. Laita hissi liikkeelle, anna sen nousta " ensimmäiseen kerrokseen" , pysäytä, jatka " toiseen kerrokseen" jne niin moneen kerrokseen kuin voit. Ja sitten hissi tulee kerros kerrallaan alaspäin. Todella rankka liike, mutta kun hallitset lihaksesi täydellisesti 5 kerroksiseen " hotelliin" , alkavat lihaksesi olla aika napakat.

Joku voisi vielä kertoa geishakuulista, mulla ei ole niistä kokemusta.

PS. Älä ole liian ankara itsellesi. 5 kk synnytyksestä ei ole kovin kauan. Anna itsellesi aikaa :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat