Vierailija

Oletko käyttänyt niitä sinäkin, joka et ole alunperin niitä aikonut käyttää? Oletko ehkä hankkinut niitä lisää ja innostunut kestoilusta?

Meillä 2 edellistä lasta on olleet kertisvaipoissa, mutta nyt ajattelin, että miksei noita voisi kokeillakin. Tosin määrä on nyt niin pieni, samoin vaippojen koko, että niinköhän kipinä pääsee iskemään kunnolla..?

Kommentit (5)

Imsen kuoret (äp:ssä yksi kpl) ovat ihan ässät: kokokin riittää aika pitkälle. Ja kuoren kanssa voi käyttää muutakin kuin noita Imsen flanellisisävaippoja: esim. harsoja, jne. (harsoja sulla varmaan riittää kahdelta edelliseltä lapselta). Itse ihastuin kumpiinkin (varsinkin kuoriin) niin, että ostoslistalla on seuraavat koot samoista vaipoista!

ot: kaveri kertoi että oli ommellut tarrat noihin sisävaippoihin: taitaa olla hyvä idea kun muuten on hieman haastavat pukea jos vaipatettava on liikkuvaista lajia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli se mikä sopii yhelle vauvalle, ei välttis käy toiselle. Mä olen nyt tilannut viidet erilaiset all in one kestovaipat ja pääsen kokeilemaan mikä on itelle helpoin ja lapselle toimivin.

Sen lisäksi täytyy ottaa huomioon muuttuva, kasvava tenava. Jos yksi malli vuotaa ja falskaa nyt, kokeile sitä parin kuukauden päästä uudestaan. Voi tilanne olla ihan eri.

Ja muistakaa myös pestä oikein ja monta kertaa kestikset ennen käyttöönottoa.

Normi saippuainen pulveri tuhoaa kosteuden pitävän kuoren ja huuhteluaine tukkiin imupinnat sisäpuolelta.

Googlettamalla kestovaippa sanan löytyy hirmusti kivaa tietoa kiinnostuneelle:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat