Vierailija

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin on myös sanonut että poissaoloista ei tarvii ilmoittaa kuin vasta jälkikäteen reissuvihkoon.

Eli jos asia ei ole todella kiirellinen niin reissuvihkoon kirjoittamalla. Soittaa itse yleensä tännepäin jos olen ekaksi kirjoittanut asiani reissuvihkoon.

ja käyn korkeintaan kerran päivässä opehuoneessa, joten kiinni on tosi vaikea sieltä. Minä olen kuitenkin antanut vanhemmille kännykkänumeroni ja pyytänyt, että esim. poissaoloista ilmoitettaisiin suoraan tekstiviestillä kännykkääni ja on toiminut hyvin. Sähköpostiin vastaan myös aina saman päivän aikana (ellei tule illalla myöhään). Jokainen opettaja ratkaisee tämän kuitenkin omalla tavallaan ja kaikki eivät halua antaa vanhemmille omaa numeroaan. Minä taas haluan ehdottomasti että tieto kulkee, eikä jää matkalle. ja näin se tapahtuu varmimmin ja sujuvammin. Ei ole koskaan vanhemmat soittaneet " turhaan" .

Niin ja kyseessä 1.luokka

Jos pitää tavoittaa opettaja koulupäivän aikaan, soitan kännykkään. Jos taas asia ei ole akuutti, laitan reissuvihkoon viestin. Toimii ainakin meillä :)

Postin luen noin tunnin välein ja vastaan yleensä siinä samalla. Toki minulle voi jättää opettajanhuoneeseen soittopyynnönkin, mutta se on kyllä hitaampi tapa. Reissuvihko on myös käytössä, joten ei kiireelliset voi toki hoitaa sitäkin kautta. Puhelinnumeroani en oppilailleni tai heidän huoltajilleen anna, koska olen saanut paljon häirikkösoittoja, jonka jälkeen vaihdoin numeroni salaiseksi.

Terveisin 5. luokan opettaja

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat