Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (49)

jota ei enää ole. Tuuletus yms. asiat oli huonosti hoidettu, kemiallisen pesulan höyryjä joutui hengittämään. Pakkotahtista liukuhihnatyötä ja fyysiset työskentelyolosuhteet ihan laaduttomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Työntekijöitä kohdellaan kuin koiria! Aina pitää olla valmis tulemaan töihin, tekemään toinen vuoro edellisen perään, siirtämään vapaapäiviä tai lomia! Mutta autappa armias jos tarvitset vapaapäivän tietylle päivälle, ei varmasti irtoa! Pomot kyllä hyppii ja pomppii ties missä kesken työpivän ja viettää virkistyspäiviä/viikonloppuja, mutta eipä niihin duunareita kutsuta...

Paska firma, ei voi muuta sanoa!

Nuorena tyttönä yksin töissä välillä aika levottomalla alueella. Yksin vastuussa kaikesta ja usein ihmisiä jonoksi asti. Tavaraa piti purkaa ja yrittää ehtiä syödä ja käydä vessassa jossain välissä. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen, miten olin siellä melkein vuoden...

toinen oli kahvilatyö. Ei taukoja ja pomo vaati tekemään välillä 10 tunnin päivää. Tauko oli kiireinen vessassakäynti tai takahuoneen lattialla istuen äkkiä vedetty eväsleipä. Hoh hoijaa...

Työ sinänsä oli ihan kivaa mutta sillä osastolla millä minä olin, ihmiset ihan sairaita. Kyttäsivät toistensa tekemisiä, ruokataukoja ja työtapoja. Puhuivat ihan uskomatonta sontaa toistensa selän takana. ja se sairaalahierargia...

Orjan työtä orjan palkalla. Kuormapäivinä sai juosta kuin päätön kana ja annas olla jos osa kuormasta oli purkamatta kun vuoron vaihto tuli...

... nykyisin lattiakaivot ja kuinka usein?

meikä oli monta vuotta sitten yksityisessä vanhainkodissa, jossa kuurasin aina maanantaisin keittiön lattiakaivon. mikäs siinä, mut oli kyllä vähän homma.

mulla ei ole tuolle alalle koulutusta, enkä sen jälkeen ole ollut suurtalouskeittiöissä töissä, niin en tiedä, liekö sit aivan normaalikin käytäntö.

liki joka työvuorosta puuttuu työntekijä, yleensä useampikin. Lisäkorvausta ei saa ikinä. Sitten ihmetellään, miksi ei tule työntekijöitä. Uskomatonta touhua. Sama jatkunut jo monta vuotta, mutta mitään ei ole opittu. Itse nostin kytkintä.

Hän joutui tekemään tauotta töitä ja palkaksi sai haukkuja. Haastattelussa luvattiin, että mies saa tehdä päivävuoroja, mutta yhtään päivävuoroa hän ei ehtinyt tekemään puolen vuoden aikana. Yksi esimiehistä oli törkeä orjapiiskuri ja rasisti. Onneksi mies on päässyt oman alansa akateemiseen työpaikkaan eikä joudu olemaan idioottien nöyryytettänä. Mieheni sanoi, että ainoa hyvä puoli tässä työpaikassa oli se, että mikä tahansa muu työ tuntuu sen jälkeen hyvältä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat