Vierailija

olen tullut vahingossa raskaaksi ja siis siinä elämäntilanteessa että lapsi ei ole mahdollinen ja olisin halunnut kuulla muiden kokemuksia lääkkeellisestä raskauden keskeytyksestä. tuleeko se jonain " klönttinä" sieltä vuodon mukana pois (voiko siinä näkyä mitään ruumiinosia, kyseessä siis n.8 viikkoinen?) sattuuko se keskeytys? kertokaa omia kokemuksianne, en halua kuulla mitään abortti on murha-juttuja! kiitos kaikille vastanneille!!

Kommentit (11)

kyllä sieltä sellainen möykky tuli, yhtään sairaspäivää ei tarvittu kun ajoitin sen viikonloppuun, muuten aika runsasta vuotoa.

ps. eikä sivu vaikutuksena tullut morkkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Seuraava kerta jos tulee, valitsen kyllä kaavinnan!

Verta tuli perkeleesti: patjat, vaatteet, peitot jne. veressä, ei paljoa auttaneet yösiteetkään. KipuaKipuaKipua. Jälkivuoto kesti 6 viikkoa.

Mieluummin oisin sairaalassa hoitanut homman nukutuksessa :(

Vuoto alkoi ensimmäisten pillereiden jälkeen, tuli suurehko klöntti. Ällöttävää, mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa nähtävillä.

Toiset pillerit eivät aiheuttaneet mitään tuntoja...

kuin menkkakivut potenssiin sata. Ei mitään verrattuna kuitenkaan synnytykseen. Minulla onnistui hyvin, muistaakseni tuli joku klöntti ulos jossain välissä. Mistään sikiön kehityksestä en osaa sanoa, koska kyseessä oli tuulimuna. Mutta kai se siellä sikiökalvojen sisällä on, joten et nää sitä...

tosin se on pieni mutta valitsin lääkkeet. Kekeytyspäivänä oli tosi kovat kivut melkein kuin olisin synnyttänyt mulla ei kipulääkkeet tehonneet. Aluksi vuotoa oli runsaasti mutta niukkeni loppuakohti ja pientä tihutusta kesti n3-5viikkoa en muista tarkkaan. Onnistui keskeytys ettei tarvinut jälkeen mennä kaavintaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat